وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

روزهای گاهی سپید ، گاهی سیاه برای من پارت ۲۶

1401/6/4 17:01
نویسنده : سایه
223 بازدید
اشتراک گذاری

جو که حرصش گرفته بود گفت : الان کی داره داد میزنه

کیتی زیر  لب گفت : جو کوتوله !

جو داد زد : من کوتوله ام؟!

کیتی گفت : نه عزیزم کوتوله ها از شما قد بلند ترن !

و در کمال تعجب ناگهان آن دو وارد کتک کاری شدیدی باهم شدند..

سایه گفت: خوبه همین الان داشتید مثل بچه آدم کتاب میخوندید ها!

و رفت تا آن دو را از هم جدا کند 

همینطور که سرگرم گرفتن دست جو و عقب بردن کتی بود زیر لب گفت :

_بیخیال...یعنی این دوتا رو من قراره ببرم لندن؟

جو با حرص همینطور که میخواست از موهای کتی بگیرد گفت :

_این دختره ی لوس بی ادبو میخوای ببری؟

سایه گفت :

_من چیکار کنم که خواهری که یک سال از من کوچیکتره اینقدر بجه است که با یه دختربچه ۱۶ ساله بحثش میشه ؟

کیتی  گفت :

_ لااقل من که دم به دقیقه عاشق نمیشم....

سایه بهت زده آن دو را رها کرد و خودش جیغ زد :

_چیییییی؟!

پسندها (1)

نظرات (2)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
5 شهریور 01 10:39
راستش من زیاد از این قسمتش سر در نیاوردم عزیزم. سایه مدام عاشق میشه؟ عاشق کی؟ پس چرا من نفهمیدممم؟ (خنده)
سایه
پاسخ
جوی در به در قصه ما عاشق شده کتیم فضولی کرده کشف کرده 
سایه که اصلا عاشق نشده (خنده)
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
5 شهریور 01 19:50
ااا پس من یکمی از واقعه پرتم (خنده)
سایه
پاسخ
نه خود بدبخت سایه یکمی جا خورد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد