وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

زندگی چرا عجیبی؟

1401/6/4 18:13
نویسنده : سایه
244 بازدید
اشتراک گذاری

 .

مرورگر شما پخش آنلاين را پشتيباني نمي کند

دانلود آهنگ جديد

زندگی چرا عجیبی ؟

چرا آرام و بی دردسر نیستی؟

چرا کمکی نمیکنی؟

چرا فقط اذیت داری؟

زندگی جانم؟

حرف اصلی تو چیست...

میخواهم از خودم بگویم..

کودکی آرام و بی دغدغه در کوچه های تنگ و گشاد مشهد..

دوچرخه ی سبز..

کوچه ی ساختمان صبا

نوشین ، زینب ....امیر ، همبازی های کودکی..

باغ ملی...

شبهای سرد و گرم....

شهر شلوغ

خاطراتیست که مرا تا بی انتها برده..

هرشب موقع خواب

در مغزم تکرار میشود..

چه کنم؟

خواب...خیال ..رویا

ندگی با من نرم بشو و مرا ببر همانجا...

بیا بازهم قصه ی خنده را بگو..

قصه شور و شوق را بگو..

تو فقط بگو..

من همان تابستان گرم را میخواهم...

درخت گل شیپوری را میخواهم....

بازی زیر درخت خرمالو را میخواهم ....

شادی و خوشحالی کودکی را میخواهم 

باز مرا در بگیر 

و من تورا میگیرم

یقین دارم ما دوستان خوبی خواهیم شد...

زندگی بیا و مرا ببر  و آن دختر پنج ساله کن

ببر روبروی کلیسای قدیمی که گلهای رز زرد داشت...

ببر به کنار صف انتظار تاب باغ ملی..

ببر به خیابان شلوغ کنار آن فروشگاه بزرگ..

فقط ببر... 

پ.ن

آهنگه باز شد؟

پسندها (4)

نظرات (7)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.

4 شهریور 01 18:49
نه باز نشد
سایه
پاسخ
اه

4 شهریور 01 18:50
نوشته مروروگر شما پشتیبانی نمی کند 
سایه
پاسخ
آها

4 شهریور 01 18:58
برای من باز نشد
سایه
پاسخ
💔
setiseti
4 شهریور 01 23:52
چطوری آهنگ گذاشتی ؟
سایه
پاسخ
بعضی سایتا آهنگایی که میذاره یه لینک داره مخصوص وبلاگ کپی میکنم میذارم بعد ثبت مطلب دوباره میرم مطلبمو ویرایش رو میزنم میبینم آهنگه بازشده
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
5 شهریور 01 10:00
برای منم باز نشد
سایه
پاسخ
آها
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
5 شهریور 01 10:34
من و شما چقدر نقطه مشترک داریم.
منم خیلی از زندگی شاکی ام. مخصوصا دیروز که هی ازش گلایه میکردم. چه کنیم دیگه؟ روزگار غریبیه.
متنتونم مثل همیشه دلنشین بود.
سایه
پاسخ
آره...البته اینروزا همه از زندگی یکم کلافه شدن...مثلا ۲۵ روز دیگه مدرسه است(گریههه)
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
6 شهریور 01 21:30
ای بابا عزیزم شما هنوز 25 روز دیگه وقت دارین
ما رو چی میگین که از هفته آخر شهریور باید بریم دانشگاه
تازه من امسال ترم تابستونی هم گرفتم. در واقع اصلا تابستون نداشتم (لبخند نا امیدانه)
سایه
پاسخ
۲۵ روز ...
زهرا خانم اسمش ۲۵ روزه 
ما از هفته بعد درسا رو شروع میکنن
از هفته دوم مهر آزمون میگیرن(پوکر)
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد