وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

دیدگاه منفی !

1401/6/4 16:01
نویسنده : سایه
169 بازدید
اشتراک گذاری

یکم میخوام دردل کنم...

اینروزا من خیلی زیاد میرم دوچرخه سواری اونم برای کلاسام!

متوجه شدم به عده آدم بی فرهنگ بیکار برای پرت شدن حواس دوچرخه سوارا از عمد پشت سرشون بوق میزنند ، یا ماشینشون رو از عمد میکشن جلو اونا..

چرا؟

پسندها (2)

نظرات (2)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
5 شهریور 01 10:37
واییی من نمیدونم چرا حس میکنم دوچرخه سواری توی خیابون خیلی خطرناکه
البته من زیاد سوار دوچرخه نشدم. به غیر از دوران طفولیت که هر روز با دوستم تو کوچمون دوچرخه سواری میکردیم. ولی اون موقعم من از بس ترسو بودم نمیتونستم بدون کمکی های دوچرخه ازش استفاده کنم (خنده)
سایه
پاسخ
من تا ۱۱ سالگی با کمکی بودم یه روز شیر شدم دوچرخه بابام که دو برابر من بود رو سوار شدم پا زدم پازدم دستم به ترمز نرسید رفتم تو جوب (خنده)
البته الان مسلط و حرفه ایم (خنده)
 
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
5 شهریور 01 19:52
عالیه. کاش میشد به منم یاد بدین (خنده)
سایه
پاسخ
اگه الان جلو دستم بودید بزور سوار دوچرختون میکردم اونوقت جفتمون میوفتادیم (قهقه)
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد