وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

سوال جواب بدید ، ۱۱ پارت دیگه از رمانمو براتون تلگراف میکنم ، این نظرسنجی دائما بروز خواهد شد...

1400/9/16 14:00
نویسنده : سایه
211 بازدید
اشتراک گذاری

۱_از نظر شما شخصیت منفور قصه کیه؟

۲_شخصیت جذاب؟

۳_شخصیت رو مخ؟

۴_تصورتون از چهره و شخصیت های داستان؟

۵_پیشنهاداتتون برای بهتر شدن؟

۶_آیا برادر دوم سایه بیاد یا نه؟

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پسندها (2)

نظرات (9)


14 آذر 00 15:48
۱_ نمد
۲_سایه
۳_اما
۴_فکر کنم سایه یه جوریه نمیدونم بازم
۵_یکم کشش بده اینجور پیش بره هفته بعد سایه شده مامان بزرگ😐
۶_بیاد
سایه
پاسخ
😘😘😍😍😅😅🤣🤣
😅😅😅بدبخت اما قرار بود شخصیت منفور نباشه

14 آذر 00 19:33
نمی دونم 
نمی خواهم جواب بدم
ببخشید
ناراحت نشی
سایه
پاسخ
عیب نداره عزیزم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
14 آذر 00 19:53
نمیدانم
نمیدانم
نمیدانم
نمیدانم
نمیدانم
نمیدانم
سایه
پاسخ
😅😅😂😂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
15 آذر 00 20:34
سایه بیا نی نی گپ
سایه
پاسخ
نه نه دمپایی که پشته رو دیدم😳😳🤣🤣🥲🥲🥲🩴🩴🩴🩴🩴😅😅
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
15 آذر 00 21:04
حالا بیا
سایه
پاسخ
نههههه بیا خواهرمو دعوا کن😅😅😅🥲🚶🏻&zwj♀️
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
15 آذر 00 21:07
اقااا چی میگیییی. من با تو وخواهرم چیکار دارم چرا فکر میکنی میخوام دعوا کنم خدایاااه
سایه
پاسخ
همینجا بگو من وبم مسدود نشه تمام خاطراتم توشهه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
15 آذر 00 21:10
اقا خب یه دقیقا بیا. چه ربطی به مسدود شدن وبلاگ داره
سایه
پاسخ
🥲
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
15 آذر 00 21:12
نترس نمیخورمت خواهرم
سایه
پاسخ
😶😶😶😁
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
17 آذر 00 21:04
۱_ کلمه منفور یعنی چی😂
۲_ قطعاً خود سایه ❤️
۳_ نمی دونم چرا با خواهر کوچیکه اش مشکل دارم 😂
۴_ نمی دونم چرا ولی احساس می کنم سایه باید موهاش موج دار باشه 😀😍
۵_ سانا راست می گه ماجرا داره خیلی تند تند پیش می&zwnjره فرصت بده قبلی ها رو حضم کنم😂
۶_ نمی دونم ، ببین اگه مامان سایه مشکل نداره بیاد کاری بهش نداریم😂
 
سایه
پاسخ
1- آدم منزجر کننده و شخصیت بد داستان 
2-😍
3- اصلا قرار بود که همینجوری هم باشه ، به شخصه خودم یاد قیافه هرماینی می افتم 
4-آره
5-😂
6- قرار برادر بزرگ با 1 سال فاصله یا کوچکتر بازهم با 1 سال باشه سایه بر روش تسلط داشته باشه
5- قسمت دوم هم شروع شده😐😂
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد