وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

ماجرای امتحان من

1400/9/16 13:56
نویسنده : سایه
103 بازدید
اشتراک گذاری

خب خب بیاین از امتحان بگم 

از صبح کارمون گریه بود ، آدم رو مخ و همه همش خوندیم و خوندیم و من فقط انگار بلندگو قورت داده باشم یکریز با صدای بلند شعر و آرایه گفتم و بقیه از من بدتر 😐

با هر زنگی که اعلام می‌کرد به رنگ ادبیات نزدیکتر میشیم فقط جیغ میزدیم 😐😐😑😑(حرفی ندارم)

و حالا لحظه پر استرس فرا رسید 

معلم اومد گفت اگه چیزی بلدید بیاید بگید و هر چی یادتون نبود بشینید تا زنگ بعد بپرسم 

من رفتم دوتا دادم و نمره رو گرفتم🥳🥳🥳🧿🧿🧿🧿🧿🧿

زنگ بعد کلاس درگه اومدن کلی سوال که سایه این درس ها چیاست و چی 😄😄😄😁😁

خلاصه زنگ بعد رسید اومدم بیت دوم شعر رو بگم بجاش این آهنگ اومد تو ذهنم😐

وقتی تو گریه میکنی 

بعد برای بیت سوم این آهنگ با نت کامل وند تو ذهنم : 

چیدنی ها کم نیست ، من و تو کم چیدیم 

منو و تو کم نه که باهم شب و بیداری و....😐😐😐😐😑😑😑

معلم گفت برو بشین آخر بپرسم 🥲🥲

تا اومد بپرسه کلاس تموم شد و شنبه فرار در محضر کلاس دیگه من درس جواب بدم🥲🥲🥲🥲🥲😑😑😑🤯😭

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.

16 آذر 00 13:59
برو محو شو فقط😐💔معلتونم ببر با خودت
سایه
پاسخ
😅😅😅😅😅

16 آذر 00 14:06
حالا باز خوبه
من یه بار داشتم شعر میخوندم دقیقا تو موقعیت تو بعد وسطاش اینجوری شد
مغرور جذاب زیبای خوشگل چشمات درشته عه چی میخونم من😑💔

حالا دبیر دینی که تو کلاس ما بود:
برو بشین بی خداااا میخوای بچه های مارو منحرف کنی😐😂😂

حالا دلینا:
خانم حسینی بچه چیزی نخوند که این نوشا زنگ گوشیش دکتر از ساسیه این بدبخت فقط مانی مانی بلده😐💔

خانم ادبیات:
تو ببند بزغاله😐

کلاس:کاملا ...خورد😑😑 

آخرشم منو دلی تا مرز اخراج رفتیم.....
سایه
پاسخ
😶😶😶😶 همین که تیزهوشان هستید 

16 آذر 00 14:13
چرا انقد مثبتی تو؟؟ هرکی هرچی میگه سه سطرشو سانسور میکنی😐💔
سایه
پاسخ
خوشم نمیاد 

16 آذر 00 14:16
سپااااااااااااااااااااس😐
سایه
پاسخ
😊😊سپاس متقابل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد