وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

بیاین شعرای دوران ابتدایی‌ترین بگین ببینم مال کدوم با کلاس تره😎😎😎😎

1400/8/26 14:02
نویسنده : سایه
107 بازدید
اشتراک گذاری

مال ما 

موز داریم گیلاس داریم خانوم با کلاس داریم ، با موهای طلایی ، قربونش بشم اللهی😐

دسته گل محمدی به کلاس با خوش آمدی ، روی گل فرشته نوشته ، خانوم ما فرشته با موهای طلایی فداش بشم اللهی 😐(توی این روی دچعطر گل محمدی یا دسته گل یا قربونش بشم اللهی و فداش بشم اللهی شک دادم)

پ.ن:

یک ساعت و نیم خوابیدم اینهمه ایده درخشان به ذهنم رسید😎😎😎😎

پسندها (2)

نظرات (12)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.

26 آبان 00 14:13
.....
سایه
پاسخ
😂🤣🤣🤣

26 آبان 00 14:13
اینو ما میخوندیم نفسمون میگرف از بس داد میزدیم😐💔
سایه
پاسخ
🤣🤣🤣

26 آبان 00 14:17
گلابی آی گلابی
تو مث یه الاغی😐
مبصر اندنگ من
چه چاقی و چه چاقی
بادمجونو بادمجون
خاک تو سرت مهربون
کپک زدی پوسیدی
از امتحان خوب بووووقققق
احمق بیشور ما
مبصر اسکل ما

شاعر:دلینا دختر عموم
زمان: وقتی کلاس اول بودیم
در وصف: نرجس کلاس ششم د که مبصرمون بود😐💔
سایه
پاسخ
بی ادبا😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣 تو مدرسه چی هستی تیزهوشان؟ 
دلبنا آی دلینا😅😅🤣😂😂

26 آبان 00 14:19
صب که از خواب پامیشم
اول آفتاب پامیشم
(کنون لنگ ظهر با میشم😐)
یکمی ورزش میکنم
تو باغچه نرمش میکنم
(کی من؟ عمرااااااا💔)
صدا میزنم مامان جون
چایی بزیر تو فنجون
( تو ماگ چایی میخورم😑)
وقتی چایی نوشیدم
مامانو بابامو بوسیدم
میرم به کودکستان
میان آن گلستان😐👎
سایه
پاسخ
😑

26 آبان 00 14:20
نه بابا اون موقع ۷ سال داشتیم😐

26 آبان 00 14:24
وقتی که من بزرگ شدم
دکتر شدم خانم شدم😐
بیمارا رو شفا میدم(بنده بودا هستم)
مریضا رو دارو میدم

همین بود ولی دلی بهش اضافه کرد:

رو رییسمون کراش میرم
باهاش چه دور دورا میرم
روزای خوب هوای خوب
کراش خوب یه حال خوب😑💔
سایه
پاسخ
از همون بچگی کرم داشته و چشم و گوشش باز بوده

26 آبان 00 15:44
من یار مهربانم 
دانا و خوش بیانم 
گویم سخن فراوان
با آنکه بی زبانم

پندت دهم فراوان من یار پند دانم

من دوستی هنرمند 
با سود و بی زیانم
از من مباش غافل

من یار مهربانم



​​​​​​




























































فکر کنم بلدش بودی😂
سایه
پاسخ
بله

26 آبان 00 16:22
آره الان تیزهوشانم
سایه
پاسخ
خوبه آفرین هم مدرسه ایم😎😎😎
فقط جان مادرت هانیا و دلینا و نادیا چی؟
نگو اونام هستن 😑

26 آبان 00 16:27
بله این بشر از اوایل زندگی دنبال ....بوده
بود

وایسا اینا برات بخونم مال مهد کودکمونه😂:

وقتی که بزرگ شدم قد کشیدم

میخوام که برم ..... با..... قشنگم

میخوام که برم دور دور و خرید کنم هرچی میخوام

شهربازی و باغ وحش برم و .... بکوبم تو کلشون
خاک تو سرشون 😑🤣
سایه
پاسخ
....

26 آبان 00 17:34
نادیا که عاقله امسال دانشجوعه
دلینا همکلاسیمه 😑
هانیا شیشمه ولی درسش خوبه
سایه
پاسخ
ای خداااااا
سایهسایه
30 آبان 00 13:22
اتل متل توتوله آی مبصر کوتوله 
نون و پنیر و چایی 
آهای آدم فضایی 
قلدر خوب مایی
نون و پنیر و پسته آهای دختر خسته
برای مبصرمون
سایه
پاسخ
😪
سایهسایه
30 آبان 00 13:23
سانا من قهوه میخورم
سایه
پاسخ
من حرفی ندارم سانا پاسخگو با شه 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد