وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

خاطره امروز و دیروز

1401/5/13 15:48
نویسنده : سایه
298 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز :

صبح رفتیم دریا و....که نوشتم

عصر بعد از کلی استراحت رفتیم پینگ پنگ رو میزی با یه پسر ۵ ساله بازی میکردم😐 اول هی میزاشتم ببره ازم بعد دیدم نه...رجز میخونه منم تو ۶ دور ازش بردم

😄😄😂🙂

بعدش بابام با دوچرخه اومد دنبالم با همکارای مادرم رفتم دوچرخه سواری ، بعدشم شام و دریا..

آسمان همچون نگاه های پر مهر خداوند  ، درخشان و همچون زیبایی مطلق درخشان ، دلم گرفته بود ، انگار مهربانی هایم را گم کرده بودم تا پیشکش ستارگان دوخته شده به آسمان کنم ، اما شاید ، مهربانی اندک من  در مقابل خوبی های بیکران آنها ، هیچ بود....

شب خوش آسمان !

موقع شام با گربه ها ماجرا داشتیم😂😂

صبح ساعت ۱۰ پاشدم رفتم با بابام موتور چهارچرخ سوار شیم ! اول با مادرم و همکاراش رفتیم تیرکمان و بعدش پینگ پنگ و بستکبال و بعدش با پدرم رفتیم موتور چهار چرخ (مادرم و همکاراش رفتن از ما جدا شدن برن جلسه)

اول هیچکس گاز نمیداد و همه لاک پشتی 

وقتی من سوار شدم یادم نبود بابامم هست گذاشتم رو گاززززز و بنده خدا بابام قلبش از دهنش زد بیرون😂😂

تمام مسیر فرمون دست بابام بود😂😂

الانم میرم جنگل توسکا تو بهشهر

پ.ن

چرا من اینجا پلاسم ؟ زیرا نت مفتکی دارم😂😂🤣

پسندها (2)

نظرات (4)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
13 مرداد 01 16:10
مث منی زیرا اینترنت مفتکی ک هس غمی نیس😂
سایه
پاسخ
کجا بودی تانی خانم؟
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
14 مرداد 01 8:45
هعیی بدترین هفته های عمرمو گذروندم رفته بودیم خونه مامان جونم از این هفته نه هفته پیش یه عالمه اتفاق افتاد ک دوسشون ندارم
سایه
پاسخ
چرا باید جور بدبختیا و بیچاره گیاتون و افسردگیای مسخره اتون رو من بکشم ؟ دو دقیقه میام اینجا گند میزنه این حرفا به حالم!
مثلا الان باید چیکار کنم ؟ هان؟
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
14 مرداد 01 12:08
😂😂😂
نارلحت نباش من خودم ناراحت نیستم اتفاق اتفاق مهمم نیس خوب و بدم نیس 
خودت پرسیدی منم گفتم چیکارکنم خب😂ولی نت مفتکیش خیلی خوب بود😂
سایه
پاسخ
😄
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
14 مرداد 01 16:51
همیشه به شادییی
ایول که گذاشتی بچه چند دور اول رو ببره.
سایه
پاسخ
ولی بعدش خیلی قمپز در میکرد منم کلی بردمش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد