وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

تولد پارت ۱

1401/4/25 18:13
نویسنده : سایه
546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علیکم

بنده هنوز هیچ کاری برا تولدم انجام ندادم😂😂

خواهرم از ساعت ۱۱ داره تو پارکینگ دوچرخه سواری میکنه گوشیمو دادم ۳ ساعت و نیم بازی کرده باتریم از ۴۶ به ۶ درصد رسیده بود😐😐😐

منم رفتم باهاش تو پارکینگ دوجرخه سواری سوار دوچرخه قراضه درواقع دوچرخه قدیمی خودم شدم و خواهرم هلم میداد 😐😐😐😂😂😂😂

پسندها (5)

نظرات (3)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
25 تیر 01 21:10
تولدت مبارک دوست مهربون و خوبم🙂❤😘با ارزوی بهترین ها برای سایه جونم❤
سایه
پاسخ
❤️❤️❤️❤️❤️اگه من تانیا رو نداشتم باید چیکار میکردم؟🥺🥺🥺
setiseti
26 تیر 01 0:48
اصلا عشققق😂😅
سایه
پاسخ
❤️❤️نی نی بودم من!

27 تیر 01 16:13
تولدت مبارک سایه جون❤
سایه
پاسخ
سپاس مهربون❤️❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد