وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

یکی میوه های آناهید بگیره من مردم از کم تنوعی

1400/8/23 8:51
نویسنده : سایه
591 بازدید
اشتراک گذاری

نارنگی ترش😖😖😖

سیب ها خمیری😣

پرتقال سنگی😞

با خوندن اون پستش گفتم چه حرفا میوه های هر فصل خوبند اما الان واقعا درک کردم🤕

پسندها (3)

نظرات (2)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
23 آبان 00 13:23
من در هال حاضر هلو سیب گلاب هلو انجیلی شلیل شلیل انجیلی انگور های بهار زردآلو توت فرنگی الوطلا و الو دارم

میوه های پاییز خیلی کم تنوع. سیب پرتقال نارنگی
همییین؟ همین واقعا؟
سایه
پاسخ
انار 
تازه موز و آناناس و سایر می هارو خشک کردم به یک هفته نکشید
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
23 آبان 00 16:10
خب موز که همیشه هست. فقط انار پاییز رو خیلی دوست دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد