وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

😅

1400/7/4 19:54
نویسنده : سایه
145 بازدید
اشتراک گذاری

یک بچه  کلاس اولی بهم گفت ‌کلمه با آ کلمه بگو

من 

هاگوارتز

هری پاتر

آلبوس دامبلدور🤣🤣

باز همون بچه رفته روسری های منو به گردنش بسته میگم میخوای چیکار؟

میگه میخوام برم هاگوارتز اینم ردامه😐

چادر سیاه مامانمو برنداره صلوات

پسندها (3)

نظرات (1)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
5 مهر 00 0:29
واااای خیلی خوب بود
سایه
پاسخ
ممنونم عزیزم 😅😅 البته من هفته قبل خودم چادرای مادرم مثل ردا کردم و با  سیخ کباب چوب جادو درست کردم و براش با ساتن و شالام کروات درست کردم  باهاش عکسای هری پاتری براش درست کردم و ازش عکس  گرفتم از اون روز ول کن نیست🤣🤣😂
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد