وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

عکس جشن سایه..

1402/4/6 15:46
نویسنده : سایه
185 بازدید
اشتراک گذاری

خب تولدم (تولد من و خواهرم) برگزار شد  و عکس میز شام...

یکی از ژله ها کهکشانی و کج درست کردم (طبقه هاشو با رنگهای خاص پر کرده بودم ) تو عکس نیست ، یکی هم که کل زحمتم روش بود کلا تو یخچال مونده بود😄😄🌸دوتا الویه هم تزیینش با من بود 😄😄🌸🌸

کیک من.

راستی برای ژله بستنی ، لایه هاش باید با ژله الوورا و بستنی ترکیب میشو بعد می ریختم بعد لایه رنگی بعدی تا قاطی نشه ... گلوکز مایع و ژلاتین هم به هر لایه می زدم تا سفت بشه موقع از قالب کنده شدن وا نره ...

این پروسه از ظهر یکشنبه تا ۴ صبح دوشنبه (روز تولد) ادامه داشت و من تا خوابیدم ۸ صبح با صدای ظرف و گاز و... توسط مادرم بیدار شدم 😐💔

پ.ن 

راستی همکلاسی های من هم بودن و کلی ترکوندن🌸🌸❤️

پسندها (4)

نظرات (5)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
LaraLara
6 تیر 02 16:46
تولدت مبارک
از۱۴ سالگیت لذت ببر من که کوفتم شد😂بعد از چندین سال هنوز یادش میوفتم دلم میسوزه..
سایه
پاسخ
چشم🙂
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
6 تیر 02 20:35
واییی تولدت مبارک بهترینم💕🥺
امیدوارم به همه ی آرزوهای قشنگت برسی و همیشه موفق و خوشحال باشی💜🙃
آرزو دارم این ۳۶۵ روزت پر از خنده و شادی و اتفاقات خوب باشه و بهترین اتفاقات برات رقم بخوره عزیزم💖🥺
تولد خواهر قشنگتم مبارک💝😘
امیدوارم به همه ی آرزوهای قشنگ و خوبش برسه و همیشه لبخند بزنه💞🥺
سایه
پاسخ
الهی بگردم مهربون خوبم فدای قلب قشنگت بشم واقعا ممنونم بهترین خواهر مجازی عالم (تعادل ، تعادل !! اول پانیسا خانم هستن ها !!!!!)
𝒴𝒶𝓈𝒾𝒴𝒶𝓈𝒾
9 تیر 02 1:22
تولدت مبارک🥳
ایشالا ب تموم آرزوهای قشنگت برسی و همیشه سالم و سلامت باشی❤😍🥰
سایه
پاسخ
❤️❤️❤️🌺😍☺️☺️☺️😊❤️
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
8 مهر 02 17:32
ای وای چرا من این پست رو دیر دیدم🤕
ببخشید 🥺
با تاخیر تولدت خیلی مبارک 😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
تولد منم دو هفته پیش بود ولی جور نشد هیچ کدوم از دوستام بیان ...
ولی من که کلی  غصه خوردم  که بزرگتر شدم
 
سایه
پاسخ
ممنونم 
عمر رفت....🙃 انشالله که موفق باشی 
 
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
8 مهر 02 17:33
راستی گفتم به اسرار دختر داییم تا جام آتش هری پاتر رو دیدم ؟؟؟
بالاخره این جامعه پاترهد تونست مقاومت منو بشکنه .
سایه
پاسخ
😂😂💔
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد