وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

مسافرت به ساری

1401/5/12 11:40
نویسنده : سایه
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام! دیروز ظهر اومدیم ساری

الان هم روز اولیه که اینجاییم!

امروز رفتمدریا همینطور جلو میرفتم که یهو زیر پام خالی شد ، هرچه تقلا کردم ، به موج ها حتی چنگ زدم که نیوفتم ، ولی ....کلا موش ابکشیده شدم ، سوسن خانم (اسم مستعار غارتگر)بنده رو با شن و...مورد فیص قرار داد 😒🤣🤣💔💔🥲

بابامم هم رفت موتور چهار چرخ سوار شد (منم میرم😒😂)

الانم اومدیم و قراره عصر با سوسن خانم دوباره گشت بزنم *

*خاطره دیروز :

دیروز بعد ناهار همه خوابیدن منم با سوسن مهربانم رفتیم بیرون (تو شهرک بودیم)

میگفت گمم نکنی و همراهمم میومد 😐😐❤️

رفتیم پارک سوار تاب شدیم و کلی خرابکاری دیگه...

و برگشتیم🙂❤️

راستی ، امیدوارم یاس جونم خوب بشه❤️❤️❤️

پسندها (4)

نظرات (3)

setiseti
12 مرداد 01 13:11
خوشبگذره عکس از دریا بزاریا!!
سایه
پاسخ
حتما
راستی خواب دیدم تو حرم بودم یه دختری جیغ زد گفت ترنممم، برگشتم تورو دیدم رفتم جلو سلام کردم لبخند معذب زدی ، بعدش گفتم منم سایه ، گفتی چقدر کوچیکی! گفتم بابا همه میگن بم میخوره بزرگ باشم !
بعد گفتم کدوم مدرسه ای 😐
تو گفتی : تو کدوم مدرسه ای 
منم نشستم باهات حرف زدم یهو رفتم ویلچری که برای پادرد مادربزرگ داده بودن بهش ، رو هل دادم ، مادر بزرگم میون جمعیت تا ناکجا رفت😐 بعد به ترنمشکلات دادم گفت : &39زرتی اینکه آب شده 😐💔(تقریبا خلاصه ماجراهای سفر اخیرم مشهد بود🤣😂)
setiseti
12 مرداد 01 23:45
اوه خدا چه خواب پر از داستانی 😂👍
سایه
پاسخ
فقطط اگه یبار دیگه بیای به خوابم با شیلنگ خیس میشی
پ.ن
سوسن خانمو خیس کردم پرتم  کرد تو دریا
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
14 مرداد 01 16:50
خوش بگذره خانومی
سایه
پاسخ
ممنونم❤️❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد