وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

و اما.... خاطرات کودکی شیرینم

1401/4/16 22:31
نویسنده : سایه
179 بازدید
اشتراک گذاری

کلاس اول بودم و تک تک نوشته هام اگه تو خونه بود تا یه هفته مادر و پدرم ذوق نیکردن 

از طرفی 

خونمونم نو بود و راحت میشد جاهای مخفیشو کشف کرد.

یه روز ....یه داستان راجع یه پادشاه و یار دلتنگش نوشتم و زیر کتابای بابان تو کمد پایین که مطمئن بودم کسی دست نمیزنه بهش قایم کردم

امروز..

بعد چندین سال پیداش کردم ..

بعد از ترجمه دست خطم میفرستم 

اینم یه نکته که ..

این خونه پر از مخفیگاه هاییه که 

شاید سالها بعد بشه کشفش کرد 

پ.ن

کاش مخفیگاه سوهان ناخنمم که دو هفتس گمش کردم پیدا بشه 🥲🥲😂👌🏻

پسندها (1)

نظرات (1)

𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
18 تیر 01 9:04
😂😂😂😂😂😂
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد