وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

تولدت مبارک🙂

1401/4/24 23:46
نویسنده : سایه
592 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دوست داشتم تو همین سن بمونما

ولی خب خلاصه یک سال عجیب و غریب دیگه به سر رسید😊

نمیدونم! هیچ حسی ندارم فقط ناراحتم تیر ماهم با غرعر ها و کلافگی های عجیبم حروم شد

ولی .... ماهی رو هروقت از آب بگیری تازه است

کی میاد برام کتاب شعر شاملو بگیره؟😂

امروز رفتم دوچرخه سواری و تا همین الان به چشمم از خستگی تو خواب بود

ولی الان بیدارم

فردا هم کلاس والیبال دارم و آناهل درونم گل کرده پست اتفاقات هیجانی اخیرمو نذارم😐

خلاصه....

این هفته ها مودم رو یه چیز ثابت مونده😐

حال هیچیم ندارم

آنه شرلی درونم خیلی وقته ساکت شده 

از فردا میشم انه اتون😂😂🙂

Only sleep🙂

کلاس زبانم نمیرم😐قراره دوباره برم😐

برام یه آرزو بکن 🙂🙂

پسندها (7)

نظرات (9)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
25 تیر 01 0:27
تولدت مبارک تیرماهی جان❤
امیدوارم همیشه گل لبخند بر صورتت بشکفد🌹
سایه
پاسخ
ممنونم زهرا خانوم جون😘😘❤❤
مرسی از ارزوی قشنگت❤❤😘😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
25 تیر 01 0:28
راستییی
خیلی خوشحالم که یه دوست تیرماهی با استعداد و هنرمند مثل شما دارم
پرچم ما تیرماهیا همیشه بالاست😀💚
سایه
پاسخ
اختیار داریددد🙂❤❤❤
ماچ به کلتون🙂🙂❤❤😘😘

25 تیر 01 1:15
happy Birthday my friend🥰🧡🌸
سایه
پاسخ
Thanks My honey🙂🙂❤❤❤
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
25 تیر 01 13:48
تولدت مبارککککککک کلی ارزوهای خوب برات دارممم💕💕
واییییی خخخخخخخخخخخ آناهل درونتتت🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
سایه
پاسخ
سپاس مهربانو 🙂❤❤
راستی ، یه نوشته ای تو وبت دیدم از کامنتای خودم که یه متن بوده متاسفانه قسمت اولش اومده ، اگه میشه لطف کنی ویرایشش کنی ممنون میشم 
برات تلگراف میکنم🙂🙂❤❤

27 تیر 01 22:33
تولدت مبارک🌿💚
چه خط قشنگی داری!
سایه
پاسخ
ممنونم گلکسی نازنینم🥺🥺❤️❤️

27 تیر 01 22:42
تا آخرین ستاره&zwnjی شب بگذرد مرا
بی&zwnjخوف و بی&zwnjخیال بر این بُرجِ خوف و خشم،
بیدار می&zwnjنشینم در سردچالِ خویش
شب تا سپیده خواب نمی&zwnjجنبدم به چشم،
شب در کمینِ شعری گُمنام و ناسرود
چون جغد می&zwnjنشینم در زیجِ رنجِ کور
می&zwnjجویمش به کنگره&zwnjی ابرِ شب&zwnjنورد
می&zwnjجویمش به سوسوی تک&zwnjاخترانِ دور.
در خون و در ستاره و در باد، روز و شب
دنبالِ شعرِ گم&zwnjشده&zwnjی خود دویده&zwnjام
بر هر کلوخ&zwnjپاره&zwnjی این راهِ پیچ&zwnjپیچ
نقشی ز شعرِ گم&zwnjشده&zwnjی خود کشیده&zwnjام.
تا دوردستِ منظره، دشت است و باد و باد
من بادْگردِ دشتم و از دشت رانده&zwnjام
تا دوردستِ منظره، کوه است و برف و برف
من برف&zwnjکاوِ کوهم و از کوه مانده&zwnjام.
اکنون درین مغاکِ غم&zwnjاندود، شب&zwnjبه&zwnjشب
تابوت&zwnjهای خالی در خاک می&zwnjکنم.
موجی شکسته می&zwnjرسد از دور و من عبوس
با پنجه&zwnjهای درد بر او دست می&zwnjزنم.
تا صبح زیرِ پنجره&zwnjی کورِ آهنین
بیدار می&zwnjنشینم و می&zwnjکاوم آسمان
در راه&zwnjهای گم&zwnjشده، لب&zwnjهای بی&zwnjسرود
ای شعرِ ناسروده! کجا گیرمت نشان؟
 ۱۳۳۳ زندانِ قصر
کتابشو که نمیتونم بگیرم برات😢
ولی این شعرو برات میفرستم با یه عالمه قلب قرمز😅😉
سایه
پاسخ
وای عزیزم چقدر عالی چقدر مهربونید شما🥺🥺❤️❤️

27 تیر 01 22:45
در فراسوی مرزهای تن&zwnjات تو را دوست می&zwnjدارم.
آینه&zwnjها و شب&zwnjپره&zwnjهای مشتاق را به من بده
روشنی و شراب را
آسمان بلند و کمان&zwnjگشاده&zwnjی پل
پرنده&zwnjها و قوس و قزح را به من بده
و راه آخرین را
در پرنده&zwnjئی که می&zwnjزنی مکرر کن.
در فراسوی مرزهای تن&zwnjام
تو را دوست می&zwnjدارم.
در آن دور دست بعید
که رسالت اندام&zwnjها پایان می&zwnjپذیرد
و شعله و شور تپش&zwnjها و خواهش&zwnjها
به تمامی
فرو می&zwnjنشیند
و هر معنا قالب لفظ را وا می&zwnjگذارد
چنان چون روحی
که جسد را در پایان سفر،
تا به هجوم کرکس&zwnjهای پایان&zwnjاش وانهد&hellip
در فراسوهای عشق
تو را دوست می&zwnjدارم،
در فراسوهای پرده و رنگ.
در فراسوهای پیکرهای&zwnjمان
با من وعده&zwnjی دیداری بده.
احمد شاملو
از دفتر آیدا در آینه
سایه
پاسخ
خواهر من اینو حفظه😂😂❤️❤️❤️
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
30 تیر 01 9:37
کامنت تبریکم نیومده؟ 😭
تولدت هزاران بار مبارک دوست خوبم❤
انشالله به همه ی ارزوهای قشنگت برسی و همیشه موفق باشی مهربونم🌹
انشالله بریم واسه تولد ۱٠٠٠ سالگیت💓
ببخشیددیر شد دوباره نوشتم فک کنم اون یکی نیومده بود من تو پست بعدیت گفته بودم
سایه
پاسخ
چرا اومده نفسم 🥺🥺🥺🥺
الهی من فدات بشم باقلب مهربونت مرسی عزیز دلم مهربون نی نی وبلاگ 🥲🥲❤️❤️
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
31 تیر 01 18:45
عزیزمی قشنگممم🥺❤
سایه
پاسخ
❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد