وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

Ok

1401/4/15 13:47
نویسنده : سایه
131 بازدید
اشتراک گذاری

منم اون مرداب پیر از همه دنیا جدا ♬♫♪

داغ خورشید به تنم زنجیر زمین به پام ♬♫♪

من همونم که یه روز می خواستم دریا بشم ♬♫♪

می خواستم بزرگترین دریای دنیا بشم ♬♫♪

آرزو داشتم برم تا به دریا برسم شبو آتیش بزنم تا به فردا برسم ♬♫♪

اولش چشمه بودم زیر آسمون پیر ♬♫♪

اما از بخت سیاه راهم افتاد به کویر چشم من ♬♫♪

پسندها (5)

نظرات (9)


15 تیر 01 22:37
سایه
سایه
پاسخ
جان

15 تیر 01 22:39
ای کاشک مشکلی که دارم تا ۱۱ سالگی بدتر بشه بعد با عملش بمیرم
سایه
پاسخ
دلیلی داشت که خدا مارو آفرید 
و اگرنه که حتی وجود نداشتیم
تا حالا فکرکردی حتی فکر کردن به مردن یه نوع خودکشیه؟
بجای فکر کردن به مردن که هیچ سودی نداره پاشو یه کاری بکن
یه سوال؟ مشکلت چیه؟ اگه دوست داشتی

16 تیر 01 0:26
خب یه جورایی یه تیک عصبیه😅😐
سایه
پاسخ
اوکی اما
میگن غم و افسردگی مثل بعضی بیماری&zwnjها مسری و واگیر داره...فلذا رفقا ؛ خواهشا مواظب کلام و رفتار و حرفاتون با بقیه باشید...

17 تیر 01 14:42
دلم میخواد داداشم و تیکه تیکه کنم😐
سایه
پاسخ
بکن😐👌🏻

17 تیر 01 14:47
بستنیشو بهم نمیده منم دیروز بستنی هاشو خوردم حالا اون یه دونه بستنی رو بهم نمیده بعد میگه یک ماه دیگه باید نودل بخوری😐
سایه
پاسخ
به من چه؟

17 تیر 01 15:03
به تو همه چه دارم درد دل میکنما😐
سایه
پاسخ
چی میگی؟🥲

17 تیر 01 15:25
از افسرده گیم میگم😐
سایه
پاسخ
بازم به من چه😐👌🏻

17 تیر 01 15:26
حس میکنم هیچکس جز خودم و خدا رو ندارم ذره ای اهمیت بهم نمیدن😁💔
سایه
پاسخ
وات

17 تیر 01 15:30
مامان بابام و داداشم اصلا نگاهی بهم نمیندازن بگن ای مرده ست زندست😂💔
سایه
پاسخ
خوب حق دارن لوس بازیا چیه؟😐👌🏻
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد