وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

فکت هایی راجع به میس شورانگیز ، سلبریتی دوم مدرسه

1401/4/5 1:07
نویسنده : سایه
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علیکم 

من قول داده بودم راجع به میس شورانگیز یک فکت جامع و کامل بسازم

۱_ ایشون کره لاور هستند و عاشق گرفتن گوشی که نت داره حهت دیدن موزیک ویدیو اکسو😐🙂

۲_عاشق شیطنت البته وقتی بنده پایه باشم ایشون حوصله ندارن

۳_ در تمام مدت میز جلویی ایشون بودم این جمله آشنا شنیده میشده :

_داری چیکاررر میکنیی😐😛

۴_علاقه به کرم ریزی نداره

۵_وایب توت فرنگی و شکلات تلخ میده

۶_در بالا رفتن از درخت تبحر خاصی بکار میبره 

۷_به من میگفت پاچه خوار

۸_دومین شخص محبوب کلاس بعد بنده😎😎😎

۹_ دوست خوب خودمه😛😛بتون نمیدمش

۱۰:عاشق نوشتن آرم بی تی اس و گروه های کیپاپ با ماژیک نقره ای روی میز 😛😛

پسندها (4)

نظرات (3)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
5 تیر 01 15:27
سلام سایه جون خوبید؟
ببخشید من خیلی وقته به پست هاتون سر نزدم. خیلی درگیرم این روزا
خیلی خوشحال شدم پستتون رو دیدم
امیدوارم همیشه شاد باشین
سایه
پاسخ
سلام زهرا خانم ممنون❤
اشکالی ندارم منم درگیرم گه گاهی میام دوباره میرم سراغ کارام😅
منم خیلی خوشحال شدم دیدمتون😀😀😃😃
مرسی عزیزم همچنین 😘
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
5 تیر 01 22:43
سایه روز بدی داشتم😭
یعنی اصلا روز نبود هیچ کاری نکردم خوبم نبود همش بهم گیر میدادن🙁
فقط با شما حرف میزنم درمورد روزمو .. اینا خیلی خوبی🥰😍😘❤

​​​​​​
سایه
پاسخ
من امروز متوجه شدم اصلا آدم نمیشم😐
تابستون به فنا رفت امروز کلا احساس پوچی داشتم😑😑🤕
اختیار دارید از روزی که اومدی اینجا اصلا اومدنتم حس خوبی داره❤❤❤مهربونی ازت میباره البته اگه ماجرای خانم نه رو کنار بزاریم🤣🤣🤣
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
6 تیر 01 9:56
آرهه😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
سایه
پاسخ
🤣
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد