وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

محرمه..بیایید دعا کنیم

1402/4/28 1:04
نویسنده : سایه
146 بازدید
اشتراک گذاری

حتی اگه روضه هم نرفتید ته دلتون به امام حسین حرفاتونو بگید و دعا هاتونو بگید ..امام حسین همیشه هوای ما رو داره و برای ما دعا میکنه...

از همینجا میگم یک دور یاداوری بشه ... 

برای مریضایی که منتظر یک معجزه اند 

برای بیمارایی که توان ادامه دادن چه از نظر مالی و چه از نظر روحی 

برای کسانی که منتظر صدای یک بچه 

برای کسانی که تنهان 

برای کسانی که خسته اند 

برای نیازمندانی که منتظرند 

برای کنکوری های نگران و منتظر 

برای مردم خوزستان 

برای هر کسی که منتظره 

و. برای خانواده هامون..

و برای همدیگه !

برای پانیسا

برای سانا که کنکوریه

برای هلن 

برای تانیا 

برای پریناز و باران

برای اسرا 

برای زهرا خانم 

برای نوشین 

برای رها 

برای اوینا و داداشش

برای کاربر زن تنها

برای مهنا و من که نهمی هستیم 

برای اناهید 

حتی برای بهار

برای سلوا 

برای نازلی (پاترهد ارمی intj )

برای همه کسانی که اسماشون یادم رفته و خاطراتشون بامنه 

و تهش برای پدربزرگ منم دعا کنید که خیلی وقته نیست ولی هنوز بهش فکر میکنم🌸💔

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
28 تیر 02 1:08
همیشه دوست دارم اتفاقی که لایق کشورمه براش بیوفته
دعا میکنم همه موفق باشن
کسی مریض نباشه
همه شاد باشنو از زندگی لذت ببرن
😪
سایه
پاسخ
🌸🌸❤️
HelenHelen
28 تیر 02 17:25
سلااااااام ای زیبااااترییننن😍✨
سایه
پاسخ
چطوری مهربون 🌸❤️
HelenHelen
28 تیر 02 17:26
ممنونم که اسم منو هم نوشتین🥺🙏✨
سایه
پاسخ
😊❤️🌸🙏🏻
کارنکارن
28 تیر 02 18:26
تانیا منظورت من بودم
کارنکارن
28 تیر 02 18:27
محرم تسلیت 
با این پستت یکم احساساتی شدم 
دعامیکنم
برای همه نی ین وبلاگی ها 
دعا میکنم برای اروزهام
روح پدربزرگت هم شاد باشه
سایه
پاسخ
🌸🙏🏻
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
1 مرداد 02 11:40
قلبم❤️&zwj🩹🥲
مثل پارسال و سال های قبلش دعا میکنم🥲
مریض ها شفا پیدا کنن
همه سلامت و موفق باشن

و به قدری خوشی وارد زندگیشون بشه که غم هاشون رو فراموش کنن❤️



 
سایه
پاسخ
چه قلب پاکی..خدا این دعا هارو نگفته اجابت میکنه انشالله 🌸🌸❤️❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد