وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

روز سوم حضوری

1401/1/16 14:07
نویسنده : سایه
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام😐🥲🥲

بدبخت تر از منم هست ؟

سر کلاس شیمی سردرد گرفته بودم شونه ام انگار گرفته باشه اصلا وضعی!

مرجان و ........ کیف منو تو کمد وسایل قایم کرون قفلشم تو اونیکی کند کردن باز قفل کردن کلیدشو دادن دست فاطمه😐😐😐

فکر کن 🥲🥲🥲

اونم گم کرده بود😐😐💔🙄

حالا من رفتم دفتر دنبال کیفم🙄🤣

میگم اسپری الکل کنار کیفم بوده ، الان اسپری هست کیفه نیست🙄💔

خدا رو شکر ........ یادش رفته در کمد اولی که کلید توشه رو قفل کنه🤣🤣🤣

مرجانم نتونست تحمل کنه خودش لو داد😑

هر هر هر بی مزه خانم😒😒💔

ديگه رفتم کیفرو آوردم ......اومد کلید داد گفت حلال کن 🙄

گفتم اینا این کیفه دستمه🙄💔💔

شورانگیز امروز کمتر اذیت کرد🥲

پسندها (3)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.

16 فروردین 01 14:14
سلاممم  تازه از مدرسه برگشتممم خسته و بسی داغان!☹
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
16 فروردین 01 21:35
سلام، من همینجوری رهگذر اومدم یه سری بزنم...
اینا داستاناییه که مینویسی؟
یا خواطره ست؟
برای اینکه کاملا به داستان میخوره خاطراتت
سایه
پاسخ
خاطره رو بال و پر میدم تا داستانی و جالب تر بشه😂
ولی واقعا کیف منو قایم کرده بودن یکساعت دنبالش بودم😐💔
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد