وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

ماه رمضان

1401/1/15 20:28
نویسنده : سایه
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

خوبید ؟ خوشید ؟ سلامتید ؟

ببخشید من اصلا اینروز ها وقت نمیکنم سرمو بخارونم انگار امسال همه چیز درهمه !

از ۱۴ که حضوری شده کلاس ها ۹۰ دقیقه ای و ساعت استراحت ۱۰ دقیقه😐

معلما که دیگه رد دادن ، دانش آموزان که دیگه هیچی 😑😑😑

اما مشکل اصلی ماه رمضانه !

صبح بعد سحری تا میای بخوابی باید حاضر شی بری 😐

(۵ و خورده ای  اذانه ، سرویس ۶ و ربع میاد 🥲🥲)

ما یک شورانگیز تو کلاسمون داریم که از اسمش معلومه جقدر مردم آزاره😐😐😐

به منم میگه پاچه خوار اعظم😑😑(کجام پاچه خواره خدا عالمه)

کلا کارش اذیت و آزار ماست😐😐

امروز منم اعصاب نداشتم اومدم زنگ اول گفتم ببین شوری من اعصابم صفره ، کوچکترین سرو صدایی بکنی میبرمت پیش خانم .....(ناظم)

اونم گفت باید بگی من پاچه خوار خری هستم تا برم😐😐😐

تا معلم اومد بلند  شد 

_خام این بغل دستیتون (من) خیلی پاچه خواره محلش ندید🥲🥲

راستی ما امتحانم داشتیم از کل کتاب گفتیم بعد ۲۰ روز معلم یادش رفته عادی رفتار کنید که معلمم گفت :

_من میدونم امتحان دارید ولی ابنقدر قسم و آیه دادید بیایید امروز رو بحث اخلاقی کنیم😂😂 

زنگ دوم شورانگیز دیگه رسما مردم آزاری رو از سر گرفته بود 😢

تازه از عمد جلوی روزه دار ها اب میخورد (امروز فوق العاده گرم بود) 

زنگ سوم  رفتیم تیم والیبال ، گیر یک آدم عتیقه تری افتادیم😐

این بود انشای من😐💔

پسندها (2)

نظرات (10)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.

15 فروردین 01 22:43
با پشت خارون سرتو بخارون😑
سایه
پاسخ
😐

15 فروردین 01 22:45
وا مال ما هم حضوری شده
باید خوشحال باشی😑😑😑😑
سایه
پاسخ
😐

15 فروردین 01 22:46
😭من چند بار روزه گرفتم همشونو باطل کردم
سایه
پاسخ
وات😐

19 فروردین 01 0:45
من دو روزه باطل داشتم،یکیشو که تو مدرسه بالا اوردم یکیشم خیلی خیلی خیلی تشنم بود، من فعلا کمی از مدرسه حضوری با وضع روزه بدم میاد
سایه
پاسخ
من همکلاسی هام جلوم آب میخورن میخوام تیکه تیکه اشون کنم🥲🥲🥲

19 فروردین 01 14:28
 جلو منم ههم آب و خوراکی میخورن😐
سایه
پاسخ
حالا من کلاس سوم بودم ، کوچولو ها میومدن جلو کلاسمون بستنی میخوردن🥲

19 فروردین 01 18:13
خیلی روی اعصابه فکر کن کلاس شیشمی ها جلوت خوراکی بخورن😫😫😫
سایه
پاسخ
ما همکلاسی های خودمون 🥲
شیشمی ها عیب نداره🤣

19 فروردین 01 19:15
اسرا به ششمی ها توهین نکن من ششمیم ربط به پایه نداره
سایه
پاسخ
😐

19 فروردین 01 19:15
خودتم یه روز میری ششم
سایه
پاسخ
😐😐

19 فروردین 01 20:58
😐؟چرا پوکر میفرستی هی
سایه
پاسخ
حرفی ندارم😐

19 فروردین 01 21:16
توهین کردم اونا بزرگترن باید روزه بگیرن
سایه
پاسخ
😐
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد