وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

شعر جدیدم

1402/10/16 12:02
نویسنده : سایه
148 بازدید
اشتراک گذاری

حقیقتش اینو برای یکی از همکلاسیام با وزن اسمش نوشتم تو زنگ اجتماعی ..

با طرب و شور وفا کرده ای

وه که ببین باز چه ها کرده ای  

از بر دل بار سفر بسته ای 

عزم رسیدن به کجا کرده ای 

خنده کنی ، گریه کنی ، بازهم 

دلبری و مهر و وفا کرده ای 

یار منی ، طالب دیدار خود 

این دل مجنون ز جفا کرده ای 

شعر نباشد بس این حرف من 

دلبر من بین که چه ها کرده ای !

شعر نمی خوانم و هم شاعرم 

بین که مرا در چه فدا کرده ای 

ای که دل غمزده ی عاشقم 

باز پر از مهر و وفا کرده ای 

دلبر من راه جفا طی مکن

اه بگو عزم کجا کرده ای 

باز مرا بر سر کویت بخوان

با من بیچاره چه ها کرده ای 

از نظر و حال دل غمزده 

رفته ای و عزم جفا کرده ای 

دلبرکم عزم چه ها کرده ای 

سوی چه کس با که وفا کرده ای 

گو به من زار و پریشان خود ،

دلبرکم باز چه ها کرده ای 

با چه کسی عزم وفا کرده ای 

مهر خودت را به چه کس داده ای 

سوی چه کس دل به وفا داده ای ؟

پسندها (4)

نظرات (4)

ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
16 دی 02 13:21
خوش به حالش 😍😁&hearts️
سایه
پاسخ
کی؟
آویناآوینا
16 دی 02 18:27
بسیار زیبا😍
سایه
پاسخ
باور کن اگه نمیخوندی مخواستم پیامت بدم 😂😂
آویناآوینا
16 دی 02 22:09
مگه میشه شعر باشه خاله نه ببخشید شاعر ما باشه من نخونم
سایه
پاسخ
😑😑😑😑😑😑😑😑☺️💔 باز گفت خاله..
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
16 دی 02 22:26
همون همکلاسیت 
سایه
پاسخ
اها اون 
اونکه لیاقتش در حد حتی اینکه همکلاسی منم باشه نیست ... 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد