وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

من صحبت میکنم.

1402/3/28 22:33
نویسنده : سایه
250 بازدید
اشتراک گذاری

به نام ایزد یکتا هستی بخش 

نیکی کنیم و نیکی را پاس بداریم و نیک زندگی کنیم و نیک نام باشیم و نام دیگران را نیک بداریم و نیک زندگانی کنیم تا آنجا که به مرگ برویم و نیک نام به خواب ابدی برویم ..

این سخنی است که شما را بدآن سفارش میکنم

بانو سایه هستم 

احوال شما ؟

روز و روزگاراتان شاد و بر وفق مراد و ایام به کام و شیرینی اش به جان 

بنده ۲۴ تعطیل و انشاالله در آینده سیر مفصل و کامل ایام امتحانات به شرح داده 

و نیم نمره فیزیکی ماجرای من و مهنا است را کامل تعریف خواهم کرد.

بدرود و در پناه ایزد توانگر یکتا به شادی و خوشی

پسندها (3)

نظرات (1)

ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
29 خرداد 02 12:42
وای خیلی شاعرانه و در عین حال با نمک بود 😂
مشتاقانه منتظر ماجرای نیم نمره فیزیک هستم
سایه
پاسخ
بلی اونو که حتما شرح میدم اینقدر سر نمره  با معلمم بحث کردم گفت این هنوز فیزیکه چقدر جوش میزنی😂😂🤕
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد