وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

نام...

1402/3/10 11:07
نویسنده : سایه
182 بازدید
اشتراک گذاری

نام :

آتش مرا میسوزاند...

اتش مرا میسوزاند..

ابراهیم نیستم که گلستان شود برایم..

پس بیش ازین...

با اتش خشمت ..کبابم مکن

من ، کتیبه ای نانوشته ام 

گل خامی هستم که هرگز نپخته ام..

میدانم ، میدانم 

اما لایق این اتش سخت هم نیستم..

تو ، مرا بنویس 

من خودم از شرم نگاه گرمت 

خواهم سوخت..

بگذار در خود بسوزم با اتش خودم 

تا که از اتش خشم تو 

بگذار در خاطرم مهربان بمانی 

و من در خاطرت ققنوس جاودان باشم 

که با هر لبخندت 

اتش بگیرم 

و از نو متولد شوم

تا اینکه از شعله خشمت 

بسوزم و

تا ابد در خاکسترم بمیرم ...

هدیه به مردی که از نظرم زائر باران است 

محمد ابراهیم نعفری 

با شعر خاکستری اش ..که نوری بود که  از قلب روشنش بیرون جهید در قالب کلام

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
11 خرداد 02 19:10
سلامم
من دیروز اخرین امتحانم رو دادم که ریاضی بود(بدون غلط بودمم) امیدوارم توهم به بهترین شکل ممکن امتحاناتت رو بدی^^
سایه
پاسخ
توی این دقیقه و ساعت که قبل امتحانه بزرگ&zwnjترین انرژی ممکن رو گرفتم
ممنونم ازت🌹🌹❤️❤️❤️❤️🙏🏻
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد