وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

شاید یک بهانه یا تلنگر

1401/6/7 23:14
نویسنده : سایه
233 بازدید
اشتراک گذاری

شاید یک بهانه یا تلنگر 

که تابستان قشنگمان کم کم قصد عزیمت میکند..

اینرا از شبهای سرد 

شلوغی مغازه ها

و بوی کتابهای نو خواهرم میفهمم..

امسال به لوازم التحریر زیادی نیاز ندارم ولی شدیدن دلم میخواد م

ثل دوران ابتدایی کلی چیزای رنگی رنگی بخرم

اما کلی خودکار و.. دارم که تا قرن دیگه تموم نمیشن😅😅😭

خوب تقصیر من چیه آموزشا مجازی بوده!

امشب یکی از کلاسورامو کاغذ کادو کردم انشالله روش کاور شفاف هم میکشم که قشنگتر بشه

پسندها (3)

نظرات (3)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
8 شهریور 01 17:52
خوش به حالت سایه جون
من که دوران مدرسه ام رفت و تموم شد. خیلی زودم گذشت. یادش بخیر. دلم برای همه خوبیا و حتی بدیاش تنگ شده.
راستی شما امسال سال آخرته درسته؟
سایه
پاسخ
من نمیدونم یه روز میگم آخ جون مدرسه یه روز میگم وای مدرسه البته فقط مدرسه هفته اول مهرش مسخره است بقیه اش خوبه به جز امتحاناتش(خنده کم آورده)
نه...من چند سال دیگه میهمان مدرسان گرامی هستم(خنده)
آبجی مهناآبجی مهنا
11 شهریور 01 22:09
وای دقیقا 🥺
من یه کوله دارم که احساس می کنم تا آخر عمرم یه لک هم روش نمیوفته 😭
سایه
پاسخ
😂😂
مامان مریممامان مریم
4 اردیبهشت 02 23:29
عزیز دلم 
سایه
پاسخ
الان کلاسوره از بس خورد و خاکشیر شده بود جایگزین شد😂😂
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد