وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

تولد سانای مهربونمون مبارک..

1401/6/7 0:13
نویسنده : سایه
309 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز دیگه تولد یک نی نی وبلاگی هست گه :

+ندیدیمش ولی دوستش داریم

+یونتانشو بیشتر از همه دوست داریم

+عاشق تیکه کلاماشیم

و در آخر....

اونو برای همیشه تو قلبمون داریم...

تولد سانا مبارک

سانای مهربون، تا این لحظه 16 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پسندها (5)

نظرات (12)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
7 شهریور 01 11:25
به به تولدش مبارککک با کلی قلب و گل
سایه
پاسخ
آره حیف خودش نیست
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
7 شهریور 01 11:26
حالا سایه جون امروزم تولد یکی دیگه از نی نی وبلاگیاست اگه گفتی کی؟
سایه
پاسخ
نمیدونم.....
رها که تیر بود 
آناهید ۱۶ روز دیگه است....
سانا هم فرداست..
کیه؟(خنده)

7 شهریور 01 17:37
خوشحالم عزیزم.
سایه
پاسخ
ممنونم❤️❤️🎻🎻
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
7 شهریور 01 17:56
امروز تولد کاربر Madeline هست عزیزم
سایه
پاسخ
وای خدا(حرکتی که هروقت هر کی سوتی میده میکنه ، دندان روی لب ها فشار مبدن والا نمیدونم استیکرش چیه)(خنده سوتی دار)
AvaAva
7 شهریور 01 19:20
تولد بست فرندم مبارک هیق
هزارساله نیومده نینی وب(
سایه
پاسخ
اوهوم

10 شهریور 01 0:14
بغضی شدم🥲عرررررررررر
وایسا یکم گریه کنم بعد میام تچکر کنم ازت🙂🤌🏿
​​​​​​
فکر کردم منو به فراموشی سپردن🗿عرررررررر
سایه
پاسخ
آره!
نصف ناراحتیام برا توعه بعد فراموش شدی!😒😒
اصلا من قهرم

10 شهریور 01 16:35
یااااااا شکر خوردم🤌🏿🥲
خو فداتشم من که گفتم دیگه نمیام وب: اصلا سانا مرد اینجور فک کن
ناراحت نباش دگر...جدا الان همه منو فراموش کرده بودن جز خودت😐🫂
سایه
پاسخ
منم میفرستمت به خاطرات فراموش شده
سانا به یادها پیوست😒💔

10 شهریور 01 16:38
خدافظ من رفتم تو یادها😂🗿
چیکار کنم آشتی کنی حالا:
سایه
پاسخ
نه بابا آشتی نموییدم
فعلا آناهید یکاری کرده برگام ریخته 

10 شهریور 01 16:40
یا خود جونگ کوک
چی شده من نبودم؟😐🗿
سایه
پاسخ
هیچی...
فقط کاری کرده برگ ندارم دیگه

10 شهریور 01 16:54
خو بگو نصفه جونم کردی😐🗿
سایه
پاسخ
هیچی خیلی یهویی اکانت نی نی سایتشو دیدم قشنگ پرام ریخت😨
جناب رومخم که گل کاشتن
با دیوونه کلاس اکیپ زدن😅😅

10 شهریور 01 16:56
چی بوده چی شده کجا بوده😐🗿
اگه دعوا بود منو بفرس جلو😎
سایه
پاسخ
خیلی حرفای برگ ریزون زده بود

10 شهریور 01 17:06
عه پس ولش کن...دعوا خوبه😎🗿
​​​​​​
سایه
پاسخ
😂
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد