وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

عنوان ندارد

1402/7/17 21:46
نویسنده : سایه
74 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزا که هوا خوبه و همه چیز عالیه دوست دارم همه کارامو کرده باشم یه دیوان رهی یا مولانا بردارم با اهنگ ها بنان و یک لیوان چای که با سبک مخصوص خودم دم کرده باشم بخورم ..بازآ بازآ سوی رهی .. 

به کجایی ای غمگسار من بازآ..

اینروزا واقعا به فراغت نیاز دارم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
18 مهر 02 19:41
من یه شعر ی از اقای بنان نوشته عالی اکبر محسنی شاعر الهه ناز با سنتور میزنم
اتفاقا دو هفته پیش گرفتم درسشو
به نام دل شکن شنیدی؟
سایه
پاسخ
الهه نازو منم میزدم ولی دل شکن رو نشنیدم 🙃
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
19 مهر 02 20:32
خیلی دوستش دارم💚🩵
سایه
پاسخ
منم... خیلی قشنگه همش دارم گوش میدم☺️☺️
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
22 مهر 02 19:32
👍😍🤩
سایه
پاسخ
پانیسا چقدر دلتنگتم..
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
23 مهر 02 22:55
منم خودم خیلی دلتنگ نوشتنم
ولی منتظر فرصتم مطمعن باش تو همین هفته
سعیمو میکنم که پست زیاد بزارم
سایه
پاسخ
نوشتن؟
تو زندگیت شعر و متنه اصلا روزی رو نمیشه تصور کنم که تو توش دست به قلم نشده باشی 
تو مثل آخرین قطره ی مرکب که با سخاوت به کاغذ بی رنگ و روح جان و معنی میده تو همین اثر رو داری با این تفاوت که تو این اثر رو روی همه چیز داری 
🌸🌸
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
23 مهر 02 22:57
دلم یه موضوع میخواد که باهم دربارش اختلات کنیم🤩
یه موضوع خیلیی خوببب
حالا بعدا یه پست رمز دار میزارم باهم بحث کنیم دربارش
سایه
پاسخ
آره .....دلتنگتم 🙃🌸 کمال هم نشینی تو افتخاری است بس بزرگ
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
28 مهر 02 14:34
قربانت خوبی از خودته واقعا همیشه دنبال همنشینی مثل تو بودم یکی که مثل خودم حتی بهتر باشه و بتونم باهاش تفاهم داشته باشم  بهترینن همنشین دنیا
سایه
پاسخ
وای پانیسااااا🌸🌸🙃☺️☺️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد