وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

نویسنده نوشت :

1401/5/3 20:48
نویسنده : سایه
250 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه به مشهد رفتیم و سفری گرم را تجربه کردیم ، البته من هم با امام دلها عهد و میمانی بستم و به شهر خود بازگشتیم.

از یکشنبه تا به حال روزهای افتضاحی را در حال تجربه هستم...

وی حتی حوصله خویش را ندارد و به اصطلاحی یا خود قهر است.

البته ، بهترین خبر ، یعنی قبولی جان جانان رهای مهربان روزش را کمی بهتر ساخت

امروز هم متن مینویسد و کلاس والیبال نرفته اما اسپک هایش امتیازی است.

ویولنش‌ منتظرش است ...

اما حیف است ننویسم اینرا :

تعریف میکنند که نوعی از ابراز ناراحتی انسانها ، قهر کردن است .

 و نوع شدید آن قهر کردن با خود !

سوال اینجاست ! چطور میشود که کسی حتی با خودش هم قهر کند ؟

وقتی کسی به ظاهرش اهمیت نمیدهد ، برای دل خودش زندگی نمی کند ، نمی خندد ، لذت نمی برد ، خودش را از محبت کردن به خودش محروم میکند و حتی خودش را به صرف یک چای و عصرانه در غروب دعوت نمیکند ، آنگاه است که میشد فهمید ، او با خودش قهر کرده...

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

من با خودم قهرم زیرا اعصاب ندارم😐

بیخیال..

اولین پادکست من دیشب ضبط شد😂🙂🙂🙂

قراره از امشب با متن های خودم ضبط کنم

گوشیم خراب شده و متنام..💔💔💔

برم نماز..

پسندها (3)

نظرات (4)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.

3 مرداد 01 22:40
دل پیچه گرفتم سخته تو قطار برم دستشوییییی🥴🥴😩😩😩
سایه
پاسخ
😐💔💔💔
Raha:)Raha:)
4 مرداد 01 9:11
چرا خببببب؟؟ چرا حالت بده؟؟ البته که همه الان اینطورین روحشون خستستتتتتتتتتتت
سایه
پاسخ
حالم خوبه این متنم همینجوری نوشتم ولی اینروزا از بابت یسری تغییرات عصبانیم💔😐😐

4 مرداد 01 12:03
دیشب من بدبخت نزدیک بود از تخت قطار بیافتم پایین از بس سرد شد😐
سایه
پاسخ
جای ما ۴۰ درجه است

4 مرداد 01 12:04
الانم تو حسینیه ایممممم😐😐😐
سایه
پاسخ
❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد