وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

کتاب

1401/4/27 14:40
نویسنده : سایه
242 بازدید
اشتراک گذاری

سالهاست که دیگر کتاب نمیخوانم ..

هراس دارم از اینکه پایانش آنطور که میخواهم نباشد

سالهاست کتاب ها فقط در قفسه اند

روحم از کتابها فاصله گرفته

و خودم از زندگی واقعی..

تلفن همراهم....

او هم دوست خوبی نیست .

فقط برای سپری کردن وقت هاست..

گلهایم!

هرکدام که دردل هایم را شنید ، یا نوایی از آن به گوش او رسیده ... 

فردا برگ های خشک شده اش را از زمین جمع میکنم و گلدانش را خالی...

غنچه اطلسی دل نازک همان لحظه سر خم کرد و ساقه لطیفش در دم شکست...

درخت کهنسال خانه تمام برگ هایش ریخت ...

خسته شده ام 

خسته...

خدا کجاست؟

از قلبم نرفته ، میدانم ...

اما نمیدانم چطور میشود به آن رجوع کرد..

دردل دادم به قدر دنیا

حالا ، نه کتاب ، نه گلها ، نه تلفن و نه هیچکس و هیچ چیز در دنیا نیست که دردل مرا بشنود.....

فریاد

پسندها (3)

نظرات (3)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
27 تیر 01 23:46
خیلی قشنگ بود
منم تا پارسال وقت های دلتنگی، دل نوشته مینوشتم. ولی دیگه حس نوشتن ندارم
سایه
پاسخ
من تا میام بنویسم میره از ذهنم🥺💔
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
28 تیر 01 0:22
بیا با من دردل کن🥲
سایه
پاسخ
تانیا کجایی بیا جوابمو بده😐
나니
30 تیر 01 14:51
تولدت با تاخیر مبارک سایه 😊✨✨✨✨✨🌙✨
سایه
پاسخ
سپاس نازلی بانوی خوبم😉
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد