وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

من چمه بعدا قفل میکنم چون دردل با خودمه

1401/4/1 18:12
نویسنده : سایه
542 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها کار من شده خواب ، خواب ، تلویزیون ، گوشی ، آهنگ و خواب!

کار خاصی نمیکنم فقط اینکه تابستان شده و من حوصله هیچکس رو ندارم ! همانطور که دیگران حوصله منو ندارند ! هزاران کتاب ناخوانده انتظارم را میکشند ولی من به همان قدیمی های لعنتی دلبسته شده ام . این دنیا برایم زیادی آینده است! مرا به گذشته ها ببرید اما نه ان گذشته هایی که فکر میکنید ! مرا به بوستون امریکا در سال  ۱۸7۰ ببرید و همانجا رها کنید ! میخواهم با زنانی که پیزاهن های بلندی چین دار با آستین های پفی و کلاه های بلند و بزرگ دارند ، بمانم.

همانجا زندگی کنم ، در کلبه ای کوچک ولی آفتابگیر نفس بکشم و هر صبح در لابه لای بودی کنده های نیمسوز شده شومینه قهوه بنوشم و به سراغ مرغ و خروس های پرچین بروم و به زنان فضول همسایه سلام کنم ! من برای این دنیا زیادی قدیمی ام ، شاید بگویید تحت تاثیر کتاب های کلاسیک مخش را هم از دست داده !ولی.. آره از دست داده :)

یهو متن نویس شدم :)

خلاصه 

حوصله هیچکس رو نداره ! مگه بقیه دارن ؟ منی که 10/12 ساعت التماس میکردم مهمون فقط 1 دقیقه بیشتر بمونه الان التماس میکنم 2 ساعت زودتر بره

حوصله جواب دادن به پیامای دیگرانم ندارم ! نهایت یه استیکر :) با یه گل و یه استیکر واتساپی میفرستم برا یکی و اونوقت برا بقیه هم فروارد میکنم! بی اینکه پیامیو بخونم :)

راستی..

24 روز دیگه یه سال بزرگتر ، بی عقل تر و رو مخ تر میشم ! عه چه جالب 1 سال دیگه هم گذشت 

بیایید این چند سال رو ارزیابی کنم:)

99_1400

از اینجا شروع میکنم ، فکر میکردم سال خیلی خیلی باحالیه ولی مضخرف بود ! ملت مسافرت میرفتن منی که بابام تا سر کوچه هم بزور منو میبرد 3 بار کرونا گرفتم (البته به اینکه از کم شانسیم هرکی یه مرضی بگیره نفر بعدی منم عادت کردم )اونجا بود که چهره ی واقعی معلمم دراومد و حداقل به بقیه والدین ثابت شد این خانم پر مدعا چقدر عالیه !

تابستونش بنایی داشیم منم سخت مشغول درس خوندن و کلنجار رفتن با خودم . تولد اونسالم خیلی قشنگ بود تا اینکه ... هنوز چند نفرو نبخشیدم ...مهم نیست، ساال تحصلی بدی داشتم کسی منو درک نکرد که مجازی درس خوندن چقدر بده .. همشم تو خونه ..

1400-1401 

این سالو یه جاهاییشو دوست داشتم از یه جاهاییش بی نهایت متنفر بودم 

خب ..... از زمان4 روز به فوت پدربزرگم تا به هنوز ، خونه پایینمون پره از کتابای من !

حوصله مهمون جدا ندارم و اگه یکی بیادت خونوم پا میشم میرم اتاقم درم قفل میکنم

اتاقم اومده بالا و با خواهرم مشترکه و من خیلی تو اذیتم (بخاطر درسام و حریم شخصیم که ایشون به غارت بردن)

تولد اونسالم خیلی قشنگ بود 

اونسال برق و آب همش قطع بود و هنوز از گرمای اونروزا در عذابم 

تو نی نی وبلاگ از جوگیری زیادم شبانه روز پست میزاشتم و....

راستی خبر دارید هنوز دختر داییم برام کلاس میزاره ؟

مدرسه... یه جاهاییش خوب بود یه جاهایی نه اصلا خیلی بد بود ..

خیلی تلاش کردم تا درسمو ازشون بهتر و بالاتر کنم و بشم بچه خرخون اما تا وقتی ملیکا هست😂

راجع به همکاسیامم ... خوبه..

اما بعضی از افراد اطرافم (فامیل ، دوست و..)حوصلشونو ندارم پاک بعضیاشون عقلشونو دادن به فنا برا چهارتا پسر کره ای گریه میکنند!

1401

فروردین تا 24 خرداد خیلی بد بود و هیچ حرفی راجعش ندارم 

امسال دارم سعی میکنم برگردم و بشم خودم خود بی حوصلم :)

پسندها (2)

نظرات (13)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
setiseti
1 تیر 01 21:21
سعی کن با کار های کوچیک روزت رو شاد کنی 
سایه
پاسخ
من خوبم🙂🙌🏻
فقط حوصله ندارم و میخوام همون سایه جدی چند سال پیش باشم ، همین🙂
setiseti
2 تیر 01 0:17
تلوخدا جدی نشو 
سایه
پاسخ
چرا ؟ وقتی روی خندانم باعث شده آدما فکر کنن هرجور باهام حرف بزنن درسته
setiseti
2 تیر 01 0:18
منم چند بار سعی کردم جدی بشم اما با وجود دوستام اصلا نمیتونم
سایه
پاسخ
با این تفاوت که وقتی شوخم همه ازم سو استفاده میکنن 
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
2 تیر 01 8:57
دقیقا مثل من با این تفاوت که من ۳ یا ۴ ساله اینجوریم
سایه
پاسخ
جدا!
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
2 تیر 01 9:28
البته امروز صبحم خیلی خوب شروع شد فهمیدم چیکارکنم روزام حوصله سر بر نباشه😁
سایه
پاسخ
خوبه
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
2 تیر 01 11:19
اره واقعا خیلی بده کل زندگیم حوصله سر بر بود فقط امروز یکم از بقیه بهتر بود 
سایه
پاسخ
خوبه!
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
2 تیر 01 11:24
سایه جدی بودن خوبه ولی نه با همه(منظورم خشک بودن باهاشون و..اینا) باید آدمارو بشناسی من هرکی با من همون رفتارو بکنه باهاش میکنم وقتی آدمارو بشناسی زندگی برات راحت تر میشه 
اره وقتی باهاشون مهربون باشی ازت سواستفاده میکنن من یاد گرفتم همیشه مهربون بودن خوب نیس✨
سایه
پاسخ
من میخوام همیشه خشک باشم
setiseti
2 تیر 01 11:33
با خنده بهشون نشون بده نمیتونن سو استفاده کنند منم میخندم همیشه و همه جا ولی اگر کسی خواسته باشه سو استفاده کنه جوابش و جوری دادم که دیگه خودشم نمی&zwnjخواد سو استفاده کنه 
سایه
پاسخ
مشکل اینه دو ساله سعی کردم تغییر کنم و همش بخندم و همین خندا باعث شده سو استفاده بکنن
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
2 تیر 01 11:44
من از وقتی تابستون شد حوصله سر بر تر شد همش شده بود اهنگ گوشی نی نی وبلاگ
ولی دو سه روزه خیلی بهتره ببین چی بهت حس خوبی میده من صبح ها ساعت ۸یا۹ بیدار میشم بعد از شستن دست و صورتم و شونه کردن موهام میرم توی تراس بعد چند دقیقه صندلی میزارم کتاب میخونم بهم حس خوبی میده بعدش میرم چایی دم میکنم و به کارام میرسم ساعت ۵ یا ۶ میرم حیاط با دوستام بازی میکنم و حرف میزنم شبا کتاب میخونم بعدازظهرم همینطور طراحی میکنم، اتاقمو تمیز میکنم
اینا باعث میشه روزم حوصله سر بر نباشه



​​​​​
سایه
پاسخ
روتین روزانه من از ۴ سال پیش تا الان 
۳ صبح : نماز
۶ صبح: بیدار شدن ، خوردن قهوه آهنگ
تا ۸ صبح: رسیدن به کارهای عقب مانده
۸ تا ۹: مرتب کردن خانه 
۹ تا ۱۱ :  نت گردی
۱۱ تا ۱۲ : غذا و دسر
۱۲ تا ۱۶ : خواب و....
۱۶ تا ۱۸: رسیدگی به گلها
۱۸ : بیرون رفتن و پیاده روی
ولی بازم پوچم پوچ پوچ
آبجی مهناآبجی مهنا
2 تیر 01 14:40
*اما بعضی از افراد اطرافم (فامیل ، دوست و..)حوصلشونو ندارم پاک بعضیاشون عقلشونو دادن به فنا برا چهارتا پسر کره ای گریه میکنند* 
وای با این خیلی موافقم 😶

متاسفانه دلم می خواد نصیحتت کنم ولی من خیلی طرز فکرم متفاوته پس نمی تونم ...
فقط اینکه این مشکل تو نیست که دوست نداری هی با دیگران برخورد کنی و جواب سوال های تکراری شون رو بدی ، مشکل از دیگرانه که فکر می کنن این خصوصیت بدیه.
به نظرم بعضی وقتا خیلی هم خوبه ، شما آروم ها خیلی بیشتر از ما پر هیجان ها فکر می کنید😬

به نظرم «خشک» کلمه خوبی نیست ، تو خوب درد و دل می کنی.
 
سایه
پاسخ
کلمه ی مناسبی برای بیان و تشکر ازت پیدا نمیکنم 
من خیلی اینروزها میخوام خودمو از نو بسازم و دارم تلاش میکنم تا کنی حدی بشم 🙂
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
2 تیر 01 14:44
نظر دیگه ندارم هرموقع نتیجه جدید گرفتم بهت میگم😂😁
حتی با منم خشکی؟ من گناه دارممم
سایه
پاسخ
نه قربونت برم 
آبجی مهناآبجی مهنا
2 تیر 01 14:46
با توجه به نظرات راستش خیلی خوشحالم با اینکه روحیه خیلی چیزا رو نداری ولی نمازت رو می خونی👍🏻 منم تابستون پارسال  اینجوری بودم ،کل روزم خلاصه می شد به : نماز ، غذا ، یوتیوب ، خواب می دونم خیلی کلیشه ایه و دارم مثل مامان بابا ها حرف می زنم ، ولی از وقتی یوتیوب رو گذاشتم کنار به مرور زمان همه چی تغییر کرد ، الان هفته ای دو تا کتاب می خونم، کلی دوست پیدا کردم که اونا هم منو دوست دارن ، و کلی کلاس می رم . البته این دوست پیدا کردنه به قضیه نت گردی ربطی نداشت و به خاطر این بود که تو انتخاب دوست سختگیری نکردم و سعی کردم خیلی فکر نکنم(بعضی وقتا فکر نکردن بهتره 🙃)  
آبجی مهناآبجی مهنا
2 تیر 01 14:46
ببخشید خیلی حرف زدم 😶
سایه
پاسخ
اختیار دارید🙂
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد