وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

هیچی

1401/1/28 21:58
نویسنده : سایه
172 بازدید
اشتراک گذاری

این رو همین الان نوشتم ❤

خب یه پلنر گرفتم که به کاراش عمل نکنم 

عکسا و سفرنامه رو قراره خرداد بزارم 🤣

هیچی دیگه 

از دیروز بگم 

امتحان ریاضی داشتیم و من سر کلاس یه جیغ خیلی اساسی زدم فکر کنم معلم دل پاره کرد😐(خدایی خیلی شرمنده شدم بعدا برم ازش عدر خواهی کنم )

جمعه تولد نیکا جونی عزیزم یه آرمی درجه یک که بایساش معلوم نیست بوده❤❤🌹🌹

راجع هستی خانم ( بله شما ) دوست داشتم چیزی بنویسم ولی ایشون حوصله بنده رو نداره 😍😍😅

امروز خودمو با گواش تبدیل به مداد رنگی کردم🌹😍😍👌🏻👌🏻🙄💔

یکی بهم گفت چند ساختمون رنگ کردی 🙄💔💔

وایی خاک بر سرم الان یادم اومد بارونه و من لباسام رو بنده😦😦😦

من برم 👋🏻

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)


28 فروردین 01 22:09
چه خوش خطی
سایه
پاسخ
مرسی❤
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد