وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

اندر احوالات تابستانه من😉

1400/4/3 10:00
نویسنده : سایه
39 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

خوبید؟

اومدم از احوالاتم بعد امتحانات بگم😇

خوب هفته بعد امتحان خیلی چسبید🤩

یکهفته تمام بازار گردی😍

البته پارسال بهتر بود😉

 همش تمرین سحر خیزی داشتم😁

و...... کلی چیزی دیگه

راستی قراره اسم وبلاگم تغییر کنه و امروز تمش صورتی میشه

راستی یک چیز دیگه :

دارم کتاب هری پاتر و جام آتش رو تموم میکنم و میرم سراغ بعدی

راستنش من فیلم هارو دوست ندارم 

دوست د ارم غرق در رویای کتاب شوم شخصیت هارو باب میلم تصور کنم

میدو.نید رویای من چیه؟

یک موسیقی از خواننده محبوبم و یک کتاب قشنگ و دلچسب😇

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد