وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

مقابله با ترس

1400/3/30 16:27
نویسنده : سایه
101 بازدید
اشتراک گذاری

تو دنیا ترس های مختلفی وجود داره که گاهی بعضیاش خنده داره

برای مقابله با اون بعضیا میگن برو تو دلش

اما راه درست یک چیز دیگس:

🌿اول : 

بشین با خودت فکر کن ترست منطقی هست یا که نه؟؟؟

یا اصلا ترسه یا استرس

مثلا ترس مشترک همه بچه ها یکچیزه :

تاریکی 🌚 و آمپول💉💉

و.....

منشا بعضیاش ذاتی هست

مثلا : 

خود پدر مادر  از فلان چیز ترس داشتن و نا خوداگاه به بچه هم وارد شده

یا اینکه مثلاً طرف فیلم ترس ناک دیده از خودشم میترسه ( والا من از اسم فیلم ترسناک هم میترسم 😑😑😐😂😂😁😁)

 خوب چیکار کنم 😕😩؟؟؟

مثلا خود من از دوچرخه سواری  میترسم 

نشستن با خودم فکر کردم :

من میترسم بیفتم خب اینسری حواسمو جمع میکنم نیوفتم و به بابام هم میگم اولش پشت دوچرخمو بگیره ...

به همین راحتی😉

بچه که بودم میرفتم تو حموم یا اتاق

چراغا رو خواموش میکردم و تاریک تاریک یک چراغ قوه میبردم تا از جایی میترسیدم روشن میکردم و چک میکردم 

یک چیز بگم بخندین :

یکی از همکلاسی هام که وبلاگم رو دنیا میکنه از پله و آمپول میترسه

آقا نگم براتون که چقدر کاراش خنده داره ( کلاسمون طبقه بالا بود ۲۰ تا پله میخورد بهش ) 😂😂😂😂

خوب یکی نبود بهش بگه بچه جان اگه میترسی حواستو جمع کن نیوفتی تا بپری رو ما و مارم بندازی😂😂😂😂

( خودت خجالت بکش تو این تعطیلی ها رو خودت کار کن بچه جان 😐😐😑😑😑)

آقا یکبار دور هم جمع شده بودیم زنگ آخر تو حیاط وقتی کلاس دوم بودم.

یکی از سرم و آمپول حرف میزد و....

میگفت تو بچگی بهم پرستار بد سرم زده دستم کبود شده حالا از اسمش هم بدم میاد .

خوب تو باید خودتو اصلاح کنی 

تا اینکه الکی به خود فشار وارد کنی

خلاصه بگم که ترس ها تو دنیا خیلی زیاده 

اگه بگم ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ صفحه میشه

پس با خودتون کار کنید

من از ........... نمیترسم و تمام

راستش من هنوز از حیوونا میترسم حتی جوجه 

برم با خودم بگم 😂😂😁

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد