وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

وبلاگ ۹ ماهه ی من🙂

1400/12/21 22:26
نویسنده : سایه
980 بازدید
اشتراک گذاری

۹ ماه گذشت....

شادی هامو اینجا ثبت کردم

غم ها و دردل هامو اینجا ثبت کردم

این آخرین ماهگرد وبم توی سال ۱۴۰۰ هست...

سالی که اگرچه خیلی چیزارو گرفت 

ولی با بهترین چیز های ممکن جایگزین کرد...

من اومدم اینجا و دردل هام ، داستان هام و حرف هامو نوشتم 

و چه دوستان خوبی که اونها رو حمایت کردند...

وبلاگ عزیزم دوستت دارم 

نی نی وبلاگ کاش همیشه بمونی تا چند سال دیگه بیام و ب،م 

یه روزی یکی بود که می‌نوشت اینجا ....

پسندها (3)

نظرات (4)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.

21 اسفند 00 22:47
عه میخوای بری😐
سایه
پاسخ
نه نمیرم که😃

21 اسفند 00 22:52
چه متن زیبا و دپی 
بسیار تاثیر گزار بود🥲❄
 
سایه
پاسخ
😘🙂

22 اسفند 00 0:08
گوشیم ۷ درصده🥲از خبر مرگم بدتره😐
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
26 اسفند 00 10:50
سلام سایه جون خوبی؟
دلم برای پست هاتون تنگ شده بود
مثل همیشه قشنگ نوشتید
سایه
پاسخ
سلام زهرا جون (کلی لبخند)
منم دلم برای شما و پشت های باسلیقه و کامنت های محبت آنی تون تنگ شده بود (صد تا قلب قرمز)
ممنونم(صدتا گل)
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد