وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

روزای عجیبی که روز به روز خوب و بهتر میشن!

1401/7/18 12:52
نویسنده : سایه
141 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها خیلی عجیب شده ..

خداردشکر من بهتر شدم ، الحمدلله اوضاع رو به رواله و دوباره همون جو دوستی بین ماها برقرار شده !

من و مادام (لقبشه😂) رابطمون خوب شده 

کم کم درسامو دارم بهتر میخونم 

دیگه کمتر کسیه که اذیت کنه ، باهم میخندیم ، باهم غصه میخوریم و با هم لذت میبریم !

امروز عربی نداشتیم ، والیبال بازی کردیم و من تا تونستم جیغ زدم !

اسممو برای تک نوازان مدرسه نوشتند !

مادربزرگم خونمونه و قراره برم والیبال 

دیروز هم کلی دوچرخه سواری بعد از ظهری کردم(خیلی خوب بود)

تسلطم روی نت نوازیم بیشتر شده🙃🙃

خدایا اینو میدونم که میبینی بدون بابت تک تک لحظات اینروزها ازت اونقدر ممنونم که حد نداره 

از ته دلم خدایا شکرت بابت اینهمه روزای خوب🙏🏻❤️

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد