وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

شرم و ننگم

1401/9/7 19:39
نویسنده : سایه
367 بازدید
اشتراک گذاری

شرم و ننگم باد اگر دیگر نبینم روی تو 

مرده باد این تن اگر راهی روم جز سوی تو 

بشکند این دست اگر غرق نیاز دیگریست 

چون جهانی چون تو در بر دارم و چشمم به سوی دیگریست...

کور باد این چشم اگر دیگر نبیبنم روی تو 

غرق فتنه چشم دیگر ار شوم ای وای من من سوختم 

ماه من قدری تحمل پیشه کن این عاشقت 

گشته دیوانه دگر راه فراری باز نیست..

پ.ن 

این دوبیتیه آخر خیلی یجوری شد موافقید؟🙂

پسندها (4)

نظرات (3)


7 آذر 01 20:04
ننگ بر من، کارنامه مستمر رو ۱۸.۲۵ شدم ریییی.....دمممم🥲✌🏼
سایه
پاسخ
خوب...دینی رو گند زدم🙂خوب...ادبیاتم و فیزیکم🙂💔
setiseti
8 آذر 01 17:13
 من که ریاضیم به فنا رفت 🥲🥲💔
سایه
پاسخ
ستی شما کارسوق ژنتیک داشتید؟ آخه رتبه نداشت امام رضا مشهد.
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
10 آذر 01 9:08
اینجانب دیروز وقت گذاشت و بالاخره کتاب ۲۳۲ صفحه ایشو به اتمام رساند. 
کلا ۷۶ صفحه شو خونده بودم💔🥲
سایه
پاسخ
👍🏻👍🏻👍🏻👏👏👏
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد