وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

خیلیه خب ، برای خودم

1401/7/16 15:31
نویسنده : سایه
126 بازدید
اشتراک گذاری

الان خیلی خوشحالم جو اینجا یکمی خلوت شده ..همه درگیر درس (منم به اندازه خویش تو درسام هستم ولی هرکس زندگیش یجوره!)

راحتتر میشه خاطرات رو نوشت ، برای خودش🙂

پسندها (1)

نظرات (3)

𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
16 مهر 01 15:35
من به یه نتیجه رسیدم😁
 یه ساعتی از روز خیلی بی دلیل استرس میگیرم واسش یه راه حل پیداکردم که قراره از فردا شروع کنم، امروز باید بشینم برنامشو بچینم فقط مال صبح ها و شبا هستش
سایه
پاسخ
منم😪 ولی مثل من نباش الان استرس به بدنم میزنه یا سردرد میشم یا دل درد یا هم که چشمام تیر میکشه 
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
16 مهر 01 18:05
منم همینجوری میشم🥲
سایه
پاسخ
🥲
دوست
17 مهر 01 15:46
آخه میدونی،مثلا ۹۸ ک اینجا پر بود همه پنجمی چهارمی بودن.الان پنجمی چهارمیای اون زمان فکنم هفتم هشتم باشن و کلی درس دارن و ب علاوه ۹۸ اینستا برا پنجمی چهارمیا زیاد جذاب نبود یا اجازه نداشتن اینستا بریزن ولی الان همه اینستا دارن
سایه
پاسخ
خب از دعوای بهار و... خلاص شدیم🙂
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد