وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

۳ ..۲...۱ ...اهم اهم اینجانب خانم سایه هستم بعد یکهفته قطعی نت

1401/7/9 15:30
نویسنده : سایه
122 بازدید
اشتراک گذاری

نتمون رو ظاهرا حجمش تموم شده بود و پرداخت نکردیم قطع کردن 😶

اولا !

عینکی شدم ، نمره یک چشمم ۱ و اونیکی ۰

از چهارشنبه دارم تمرین کار با عینک میکنم و امروز دیگه رسما بهش عادت کردم حتی الان بدون عینک انگار یچیزیم کمه😂

دوما !

درسامون یک عالمه تغییر عجیب و غریب داشت که دیگه سرم درد گرفت 

ولی از ته ته ته دلم خوشحالم که دبیرمون برنشت سرجاش و اون دبیره نیومد🙂(البته هنوز دبیر فیزیکمون همون خانمه)

سوم!

اینروزا بدون نی نی وبلاگ خیلی غریبی و دلتنگی میکردم چون اینجا تنها مرهم من بود🥲

چهارم

دارم روی تلقین و اثراتش تحقیق میکنم🙂

مدرسه امروز بهمون یه فلش ۳۲ گیگ داد

راستی... 

خیلی خوشحالم برگشتم🙂🙂

پ.ن

۴ تا پست دیگه دارم🙂🙂

پسندها (1)

نظرات (1)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
13 مهر 01 10:20
اینجانب دیروز در مدرسه مریض شد🥲
و تعطیلاتش کوفتش شد😔🥲❤️&zwj🩹
سایه
پاسخ
الهی💔
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد