وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

به وقت نصفه شبی..

1401/6/2 1:08
نویسنده : سایه
350 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزا حال خیلی خوبی دارم

خیلی خوب..

انگار خدا داره باهام چای مینوشه..

شهریوره یکم دلم گرفته و دروغ چرا ، میترسم.

خیلی به بعضی چیزا وابسته شدم..

دنیای سوفی رو خوندید؟

من میترسم نتونم تموم کنم تا قبل مدرسه ها

خیلی جالبه ، بعدا کامل و جامع نقد میکنم

اما.......

.......

تا حالا دقت کردید چرا جهان به وجود اومد؟

چرا ما خلق شدیم؟

جهان چیه؟

شبه و صدای باد نسیم سردی میاره تو اتاق که نشونه رفتن تابستان قشنگمه.

دوشنبه با دوچرخه رفتم کلاس والیبال 

سه شنبه استادم کلاسمو کنسل کرد رفتم کلاس 3D max 9 مدرسه

بیخیال الان زمین و زمان دست به دست هم دادن پستمو ادامه ندم...

پ،ن 

میزم اتاقم تازه همت کردم مرتب شده ، به نظرتون کی جمع میشه😅😂

مدلین اگه اینجایی اعلام حضور بکن

پسندها (5)

نظرات (11)


2 شهریور 01 8:55
من اینجاممممم😁😁
سایه
پاسخ
خوبه یکی هست..

2 شهریور 01 8:56
منم کتاب دنیای سوفی رو خیلی دوست دارم^_^
سایه
پاسخ
من تازه شروع کردم
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
2 شهریور 01 9:41
من نخوندم ولی خیلی از کتابش تعریف میکنن
سایه
پاسخ
به سن تو نمیخوره خیلی سنگینه
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
2 شهریور 01 14:47
منم این ماه رو خیلی خوب شروع کردم. کاش تا آخرش برای هممون خوب پیش بره.
سایه
پاسخ
آره خداکنه ... انشالله 
 
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
2 شهریور 01 17:13
من یه تغییراتی رو شروع کردم که خوبه هم از لحاظ روحی برام خوبه هم از لحاظ درسی🙂راستش بیشترین علاقمو به کلاسیک دارم رنگای قهوه ای و مشکی و... سبک کلاسیک و دارک آکادمیا🤎📜
سایه
پاسخ
خوبه!

3 شهریور 01 14:44
پستت بهم آرامش خاصی داد😐
نمیدانم چرااااا
سایه
پاسخ
خوب چون آروم بودم..

3 شهریور 01 14:45
تازه فهمیدم شیفت چیه سعی میکنم شیفت کنم به هاگوارتز خودمم هرماینی ام😐😅
سایه
پاسخ
شیفت ذهنتو نابود میکنه تمرکزتم میگیره ، تو به تمرکزت نیاز داری

3 شهریور 01 21:44
حداقل میتونم یه بابل تی ای رو بخورم😐
سایه
پاسخ
خو تو همینجا بخور

3 شهریور 01 21:44
یه بار تجربه بد نیست😐
سایه
پاسخ
باشه با همین طرز فکر برو یه بطری سم بخور بگو یبار تجربه بد نیست😒

4 شهریور 01 23:35
آخه اینجا باید بری کل ایرانو بگردی تا پیدا کنی😂
سایه
پاسخ
سرکوچمون داره بیا بگیر

4 شهریور 01 23:36
اوکی شیفت عزیزم را نمیکنم بجاش مدیتیشن میکنم😐
سایه
پاسخ
بکن 😐
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد