وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

برای خودش...

1401/6/29 21:57
نویسنده : سایه
131 بازدید
اشتراک گذاری

برای من..

من عزیز زیبای قشنگ مغرور خاص!...

اینروزها درگیرم!

درگیر موسیقی ، شعر ، متن و از همه مهمتر درگیر صادقانه زیستن..

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

صادقانه زیستن چیست؟

اگر برای شادی خودت و عزیزانت تلاش بکنی

اگر بر تو مسئولیتی واگذار شد آنرا برای خوشحالی خداوند ، خودت و فرد محول کرده آنرا درست و با تمام توان انجام بدهی 

هرروز را به طور تازه  و متفاوتی بگذرانی

و هیچگاه از لحظات زندگیت برای صرف غم پوچ در حالی که کلی فرصت برای شادی هست  ،استفاده نکنی

و هرگز از کمک کردن به همنوع نیازمند خود دریغ نکنی

با زبان نرم سخن بگویی و عاقلانه رفتار کنی

آنگاه به قطع خواهم گفت که صادقانه زیسته ای!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤

بگذریم ..

تابستانمان هم گذشت

من امیدی به نفس تازه پاییز دارم 

مطمئنم امسال سالی خوب و جذاب خواهد بود...

یقین دارم که اینطور است!

پسندها (2)

نظرات (3)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
30 شهریور 01 9:36
راستش یکم از شنبه میترسم با خودم چهار نفریم از دوستای قبلیم بقیه جدیدا مشکل اول اینه که همیشه روز اول مدرسه بدترین روز ماه اولمه از همون پیش دبستانی
دوم این ک من تو ارتباط برقرار کردن با بقیه صفرم نمیتونم و تا حالا توی روز اول با کسی دوست نشدم شاید دلم میخواست ولی نشدم 
نسبت به شنبه احساس خیلی بدی دارم
سایه
پاسخ
منم خیلی استرس دارم و خیای میترسم از مدرسه شاید باورت نشه
پ.ن
نیاز نیست با هجه ارتباط بگیری با یکی دوست باشی کافیه مثلا اسرا خوبه !یا ربحانه!
مشکل اولتم اینه که به خودت تلقین کردی و این باعث شده خودت گند بزنی و بگی دیدی اینجوری شد 
به خودت انرژی مثبت بده بگو امسال از اول تا آخر سال هرروز رو عالی سپری میکنم و کلی کیف میکنم و کلی تو مدرسه محبوب میشم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
30 شهریور 01 19:07
بیا نی نی گپ
سایه
پاسخ
چرا؟
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
30 شهریور 01 20:45
مرسیی حالم خوب شد🙂
سایه
پاسخ
خواهش میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد