وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

رز سفید من

1401/5/3 15:49
نویسنده : سایه
213 بازدید
اشتراک گذاری

اگه میتونستم تورو میچیدم جلو چشمام میذاشتمتو میدیم رز سفید من♫♪♭

ولی خشک میشی پیش من

تورو میکاشتم وسط قلبم نمیذاشتم یه برگ بشه ازت کم رز سفید من♫♪♭

تو خشک میشی پیش من

تو یه رویایی که نمیرسی به دستم نمیشی سهمم اما من همیشه عاشقت هستم♫♪♭

تو یه رویایی که نمیشه مال منی شی نه میشه آسمونت شم نه میشه ماه من شی

تو یه رویای تو یه رویای ♫♪♭

upmtest 2 دانلود آهنگ حامیم رز سفید

گل من پیش من میمیری میپوسه ریشت کسی از گل به تو کمتر بگه دیوونه میشم♫♪♭

گل من میرم و قلبم همیشه میمونه پیشت گل من میرم از پیشت عشق تو میمونه پیشم

رز سفید من ♫♪♭

تو یه رویایی که نمیرسی به دستم نمیشی سهمم اما من همیشه عاشقت هستم

تو یه رویایی که نمیشه مال منی شی نه میشه آسمونت شم نه میشه ماه من شی♫♪♭

تو یه رویای تو یه رویای

پسندها (2)

نظرات (2)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
3 مرداد 01 15:53
به پستم سر بزن
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
3 مرداد 01 16:11
من این اهنگو دارم🙂😁
سایه
پاسخ
منم
 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد