وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

یه روزی یه دختر

1401/4/17 13:33
نویسنده : سایه
194 بازدید
اشتراک گذاری

یه روزی یه دختر لبش باز میشه به خنده 

دلش صاف میشه مثل یک پرنده 

چشاش میت میشه با آواز پرنده 

دلش شاد میشه و از ته دل میخنده 

اون داره رویای های دوری 

که میخواد یک کمی صبوری 

اما دختر خیلی عجوله 

ریزه میزه و خیلی فضوله 

می‌ترسه نشه رویای بزرگش

یه وقت باعث شکوفایی و رشدش

اما نمیدونه چند وقت پیشا 

خدا زده مهر قبولی به این رویا ها

پ.ن

بیاید تو کامنتا صحبت کنیم🙂

پسندها (2)

نظرات (31)


17 تیر 01 13:40
خوبی خواهرم؟:
سایه
پاسخ
بلی شما چطوری

17 تیر 01 13:41
بنده نیز از دعوای سختی با اسکلان قرن برگشتمممم😂💔
سایه
پاسخ
منم مادرم داره جارو برقی میکشه

17 تیر 01 13:41
این هواپیما سقوط نمیکنه راحت شم😐💔
سایه
پاسخ
دلم هانیا خواست 
دختر داییم(همون اوشون) باهام ۱ ساله حرف نمیزنه باهاش اشتی کردم رمز وبمو داشت اونجوری کرد و خواهرمم برداشت اون حرفو زد 🥲 دیگه از صدتا عریبه بدتر

17 تیر 01 13:42
تو و هری پاتر در چه حالین؟😂💔🥲
سایه
پاسخ
هیچ خبر 
دارم کتاب میخونم 
سریال نگاه میکنم 
آهنگامم تموم شده

17 تیر 01 13:45
مانیا هرچی نودل داشتم و برده خونشون 😐😂 از گرسنگی دارم میمیرم هیچی ام جز نودل بلد نیستم درست کنم😐💔😂
سایه
پاسخ
من همه چی بلدم 
یه روز ۱ ساعت به اوندن مادرم پاشدم مرع درست کردم 
اونروزم یه برنج و مرغی درست کردم بوش تا ۷ تا کوچه رفت

17 تیر 01 13:46
بنده نیز همچنان دارم pied Piper گوش میدم و از گرسنگی جان به جان آفرین تسلیم میکنم
سایه
پاسخ
یوک(اینو از یه مشهدی یاد گرفتم) پاشو برو یه تخم مرع درست کن😐🙌🏻

17 تیر 01 13:47
نی نی وبلاگ همچنان خلوته😐💔
سایه
پاسخ
نازلی رفت فقط یه افتی هست که تو همه پستا میاد چیزی میگه 

17 تیر 01 13:48
یه تصمیم جدید گرفتم که همه پستام تو تابستون رمزدار باشه...حالا بعد تابستون و شروع مدارس رو نمیدونم😐💔
سایه
پاسخ
بیخود!
ببین تو نی نی وبلاگ فقط یه سایه هست میخواد پستای شماهارو بخونه ها!

17 تیر 01 13:49
باورت میشه تو زندگیم تا حالا تخم مرغ نخوردم؟؟« متنفرم ازش»😂💔
سایه
پاسخ
منم بیکار میشم مجبورم بخورم

17 تیر 01 13:50
دیشب خواب دیدم تو و آوا و آناهید دارین منو میزنین😐💔از نی نی وبلاگ ترس داره ام😂😐💔
سایه
پاسخ
من خواب دیدم (یادم نمیاد بعدا میام میگم)
ولی مامانم خواب دیده مرحوم بی بیش زنده شده ابر انسان شده😐😐🙌🏻

17 تیر 01 13:50
اون فضول خانمی که همیشه اعلام حضور میکنه رو میشناسم😐😂💔
سایه
پاسخ
آقا نیاد منو بزنه🥲🥲

17 تیر 01 13:54
برو بابا چی چی و بزنه مگه اینجانب مرده ام😐💔
سایه
پاسخ
تورم میزنه🥲😐🙌🏻

17 تیر 01 13:54
تصمیم دارم به وبلاگ تلگراف بدم مسدودش کنم
بعد دعوای منو آناهید و بهار شاهد یک جنگ بزرگتر خواهیم بود🙂🤲🏾😂
سایه
پاسخ
بیخیال حرص نخور چند روز دیگه اعلام نتایج آزمون تیزهوشانه دیگه خودش میره😊🙌🏻

17 تیر 01 13:55
منو میزنه؟؟؟ غلطاااا اتفاقا کینه ای ازش دارم شتریییییی😂🔪🔪😐
سایه
پاسخ
بیخیال پست جدیدم تموم بشه بیا اونجا

17 تیر 01 13:57
همین یارو اسمشو نبر هست...کلی هیت داده بود به من و بی تی اس، حالا جالب اینه جرعتشو نداره تو وبلاگ خودم بگه پیش دوستام میگه😂😂🔪🔪
سایه
پاسخ
بابا بی تی اسو ول کنید یوک
هرکسی یه سلیقه داره قرار نیست جار بزنه یا به دیگران تحمیل کنه که نه اینو گوش نکنید 
من طرفدار بیلی ام 
نیومدم همرو مجبور کنم فقط بیلی گوش کنید 
یا نیومدم هیت بدم بگم انگایی که بقیه گوش میدن آشغاله
منتها کتک خوردم😐🙌🏻(تقصیر همکلاسیم بودا)
دیگه اون رد داده دلش دعوا میخواد😐🙌🏻

17 تیر 01 13:59
یه جا گفته بود ساناتون که آنقدر دوستش دارین با من با بی فرهنگی رفتار کرد😐💔 میدونی حال و حوصلشو ندارم ولی بعداً ازش انتقام میگیرم
اما برحال توهم درک میکنی من نباید همیشه مهربون باشم دیگه؟؟ اصلا مگه مهربونی وظیفه ست؟؟؟ پیش به سوی انتقامممم😂😂💔
سایه
پاسخ
من که نماد خنده تو مدرسم 
یه روز خود مدیر ازم میترسید 
دیگه تو بدبخت که اذیتت میکنن چی میکشی

17 تیر 01 14:00
بگذریم با حرفام وبتو آلوده میکنم...میگم خدایی عجب اسمایی میزاریااااا «راوی همیشه ساکت. ❤️»
لایک
سایه
پاسخ
نه جه الوده شدنیه 
😊😊😊اختیار دارید❤

17 تیر 01 14:02
دوست شاعر من!! آقا میخوام بشینم یه پست بزارم شعر بنویسم در وصف خودمو دوستای وبلاگم که جنابعالی نیز هستی «اما با عرض پوزش رمزداره🥲»
سایه
پاسخ
رمزشم باس بدی 
حالا که فکر پیکنم بهتره همه پستامون رمزی باشه یه رمز بین خودمون تلگراف کنیم جناب اهمم نیاد توش🙂🙌🏻

17 تیر 01 14:05
دقیقا!!! منم کجا گفتم طرفدار بی تی اس باشید؟؟ آقا تو حرفی در این باره از من شنیدی؟ من فنم ولی توهین ببینم توهین میکنم همین!!!
بعدشم اینجا اسمش وبلاگه برای خاطره نویسیه...آیا اینجا قانونی وجود داره که حق ندارین در مورد سلبریتی مورد علاقتون بنویسید؟؟ بقیه به من چه اصلااا
😂🙌🏿🥲
سایه
پاسخ
خوب بله حرف منم همینه یکی میاد مینویسه من فلانیو دوست دارم 
اونیکی میره فقط بدبیای اونی که فنشه رو میگه😐😐😐
بابا یه لیوان اب بخور وبرو انفالو کن بروووو😐🙌🏻

17 تیر 01 14:06
فکر خوبیه قبول دارم...جدیدا جز تو هیچی دستامو نمیخونه تصمیم دارم یا برم از وبلاگ یا رمزدار کنم!!🥲❤️
سایه
پاسخ
اگه بری دمپایی معروفمو میارم🩴🩴🩴🩴🩴

17 تیر 01 14:08
دلم میخواد تمام حرصمو سر هواپیما حالی کنم ولی متاسفانه رفته تو کمد درک قفل کرده🥲❤️😂
سایه
پاسخ
بدبخت😐🥲

17 تیر 01 14:09
عرررررر سایه دقت نکرده بودمااا ولی فردا وبم ۱۱ ماهه میشه عرررررررررررررررررررررررر 🥲💔🙌🏿
سایه
پاسخ
😃😃😃❤❤

17 تیر 01 16:11
🤣🤣🤣تلگراف بدید به نی نی وبلاگ
بهار خیلی وقته وبلاگش رو خودش پاک کرده
همین الان بده لطفا
بچه نترسون😏😏😏

17 تیر 01 16:12
خیلی جرعت داری تلگراف بده وبلاگشو مسدود کنن بهار خودش خیلی وقته رفته از نی نی وبلاگ 🤣🤣🤣🤣کیو میترسونی؟! بار اخرتم باشه اسم کسی که تحویلت نمیگیره رو میاری

17 تیر 01 16:12
😂😂😂😂😂نه که اون آناهید خیلی کم هیت داد به بی تی اس! دوس داشت هیت بده به بی تی اس تو چیکارشی 

17 تیر 01 16:12
.

17 تیر 01 21:31
او یس...شنیدی میگن یه حرف و بندازی جلو صاحبش میاد بر میداره؟؟ چه خوب که اومدی!! اصلا من شنیدی من اسم بهار رو بیارم؟؟ از کجا فهمیدی منظورم کیه؟؟ اصلا منظور من بهار نبود برو باباااااا، میدونی، بهم ثابت شد بهار خودتی!! وگرنه کدوم انسان بیمار و بیکاریه که شب تا صبح تو پست خاطرات بقیه حرفای بیهوده بزنه جز بهار؟؟؟ ولی شرمنده منظور من بهار نبود😂😂😂😂 ترسیدی یا چی؟ میتونی بیای وبلاگ خودم نظر بدی نه وب بهار و سایه که دوستامن رو با وجود نجست آلوده کنی، خوشحال میشم پاسخ گوی حرفای بیهوده ات باشم😂😂 جوابمو تو تلگراف یا پست خودم بده همین!!

17 تیر 01 21:32
سایه؟ ممنونتم اگه نظر قبلیم رو تایید کنی
و شرمنده که وبت آلوده شد🙂💔
سایه
پاسخ
میترسم فیلتر بشم

24 تیر 01 14:15
.
سایه
پاسخ
این کامنت صرفا برای بالا بردن رتبه وب تایید شده🙂🙂😊

24 تیر 01 14:16
&zwnj&zwnj&zwnj
سایه
پاسخ
این کامنت صرفا برای بالا بردن رتبه وب تایید شده🙂🙂😊

24 تیر 01 14:16
&zwnj
سایه
پاسخ
این کامنت صرفا برای بالا بردن رتبه وب تایید شده🙂🙂😊
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد