وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

معرفی نامه ی شخصیت های داستانم

1401/1/10 22:31
نویسنده : سایه
252 بازدید
اشتراک گذاری

پدر سایه برای ادامه تحصیل وقتی سایه ۱۰ سال داشته میاد لندن.

پدر مادر پدر سایه از قبل تو لندن بودن ! یعنی مدر بزرگ و مادربزرگ پدری سایه 

ولی سایه خودش همیشه میره آمریکا همونجا هم ادامه تحصیل داده .

جکسون یا همون جک برادر سایه است که از سایه یکسال بزرگتره و خواهر دوقولش مارگارت یا همون مگه !

جو و مایکل هم یک سال از سایه کوچیکتر ترند و اونا هم دو قلو هستند.

آدری از سایه ۴ سال و سپیده ۶ سال از سایه کوچیکتره 

اما اینجا ۱۵ سالشه و هری هم همینطور (در ادامه توضیح میدم)

تو داستان قبلی یه سری از دوست های خانوادنگی سایشون رو توضیح دادم 

راجع خونه سایه اون یه همسایه مخترع داره که یکی از اختراعاتش روبروی ویلا ی اونبوده و موقع سیل باعث تخریب کامل خونه اون میشه .

پسندها (1)

نظرات (3)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
12 فروردین 01 23:03
مرسی بابت این پست
👍👏🙌🙏🖐❤
سایه
پاسخ
❤❤❤❤❤❤❤👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
12 فروردین 01 23:08
من نمیدونم چرا فکر میکردم سایه خواهر برادراش بیشترن😀😃
سایه
پاسخ
نه دوتا دوست جون جونی داره که بعدا نیشن زن داداشاش(خواهر شوهر خوب😂)
راستی زهرا خانم من اونشب خوابتونو دیدم ... اصلا خودمم تعجب کردم شما اسم اصلیمو میدونستی یهو اومدی گفتی سلام فلانی من زهرام ....منم اصلا تعجب کرده بودم باز من نمیشناختمون ! هرچی میگفتی نی نی وبلاگگ رمانتو میخوندم منم انگار نمره هام خوب نشده بود پکر بودم ! بعد پاشدم دیدم ساعت یک ظهره😂😂😂😅😅!
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 فروردین 01 21:04
آخیی چقدر خوب. مرسی که به یادم بودین.
سایه
پاسخ
❤❤
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد