وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

کی گفته من نیستم😃😃😃

1400/11/17 0:17
نویسنده : سایه
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام 

سایه هستم صدای منو از تریبون رسمی وبلاگم میشنوید😎😎😎

راستش این پست قراره غمگین باشه☹🙁

ماجرا از این قراره که آدم تو این کرونا دلتنگ میشه 

دلتنگ بعضی چیزهایی که قبلا قدرشونو درست نمی‌دونست...🖤💔

وقتی کرونا کمرنگ تر شد ، کم کم خوشی های زندگی به من نزدیکتر شد🙂

ولی در عرض سه روز با اومدن سویه او میکرون ، کلا تمام خوشی هامون ازمون گرفته شد💔🖤

مدرسه ای که جمعا سه هفته هم نشد🖤💔

دوستایی که هیچوقت از نزدیک همو ندیده بودیم💔🖤

امتحانات مجازی به شدت مضخرف دوباره اومد🖤💔💔💔💔😤

دوستان و فامیل ها رو نزدیک به دو هفته ندیدم🖤💔🖤💔

رنگ بیرون رو فکر کنم دیگه ندیدیم🙂💔🖤

و تمام خوشی هایی که از دست دادیم💔🖤

پایان💔🖤

پسندها (3)

نظرات (3)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
17 بهمن 00 9:15
بله واقعا سخته. ولی همه این اقدامات به خاطر سلامتی خودمونه عزیزم. اوضاع خطرناکیه
سایه
پاسخ
متاسفانه بله ولی خب ما هنوز بچه ایم و تحمل نداریم😞😞
راستی لینک داستانم 
https://grandfather.niniweblog.com/post/825/%D8%B1%D9%88%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%B3%D9%BE%DB%8C%D8%AF--%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%DB%B1%DB%B2.html
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
17 بهمن 00 12:24
ای وای من قسمت جدید داستانتون رو ندیدم. الان میرم میخونمش
سایه
پاسخ
لبخند قلب

17 بهمن 00 12:51
آقا این چی بود نوشتی
دارم همچنان عرررررر میزنم😐😐😭😂💔
سایه
پاسخ
چیز خاصی نبود 😐
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد