وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

وقتی واقعا از همه چیز خسته ای چیکار میکنی ؟

1400/11/8 14:10
نویسنده : سایه
234 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی از نظر من :

زندگی از نظر من 

شمع و پروانه و گل است 

زندگی در نظر من 

قصه ی سوسن و گل است

زندگی را می‌توان 

مثل یک قصه نمود 

گاه شیرین و گهی 

تلخ و پر غصه نمود 

خنده هایی که پر از 

عطر سبز گلهاست 

یا که آن اخم بزرگ 

که مثل صاعقه هاست 

زندگی جان من است 

درد و درمان من است 

کاش میشد که بفهم 

زندگی نام من است...

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.

8 بهمن 00 15:34
مشت میزنم تو بالشت کلیپ غمگین میبینم همین😐
سایه
پاسخ
عالی😐
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
8 بهمن 00 19:43
مثل همیشه قشنگ و زیبا
سایه
پاسخ
ممنونم

9 بهمن 00 0:04
ممنون😐😂
سایه
پاسخ
خواهش میکنم
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
9 بهمن 00 10:48
خیلی قشنگ بود آفرین
سایه
پاسخ
ممنونم
سایهسایه
13 بهمن 00 13:48
آنروز یک شعر گفتی 
گر خسته شدم از همه راهی 
ای وای خدایا چه گناهی چه گناهی😂😂
یادته ؟
 
سایه
پاسخ
آها کتاب شعر شاملو خونده بودم😂
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد