وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

روزمره های کسل کننده🤍🤍🤍🤍🤍

1400/11/2 20:31
نویسنده : سایه
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

۱۴۰۰/۱۱/۲

بالاخره ۴ روز از امتحانات گذشته ، چند روزی هم مدرسه استراحت داده که فردا آخرین روزشه😶😶

هیچ حسی به کارهام ندارم ، انگار همه ی کارهای عقب افتادمو انجام دادم...

فقط آهنگ گوش دادم و کتاب خوندم 😐

نی نی وبلاگ که میام گاهی یک یا دو کامنت دارم ، دیگه اغلب کمتر کسی پست میزاره .

منم حس نوشتن ندارم.

شهرمون سرد شده یعنی به معنای تمام🙂

هوا گاهی ابریه جوریه که دلم میخواد بزنم زیر گریه😅 و شبای مهتابی که حالمو میزون میکنه 🙂🙂🙂

خلاصه مشتاقانه منتظر شروع کلاسام که برای کارهام که اهدافی برای کارهام داشته باشم ، یا اینکه بیشتر به عید نزدیکتر بشم و این بهونه ای باشه برای نو شدن روز هام...

شاید بگید دیوونه شدم ولی از اول اسفند ماه تک تک ثانیه ها و لحظه هاش به شوق دیدار بهار و تازه کردن هوای دلم سپری میشه ، اون حال نو و...🙂

سایه از حالت پاترهدی خارج شده و دلش فقط موسیقی و کتاب میخواد🙂

دلم میخواد طرح ها و ایده های جذابی پیدا کنم و برم تو کار طراحی🙃

تا حدودی هم که تو کارم موفق بودم🙂

روز مادر هم نمیدونم واقعا کی هست😂

ولی خب روز مادر برای من که روز خوبیه 🙂

ولادت بهترین و برترین بانوی جهان که در این دنیا و آن دنیا ستایش شده و همواره الگوی شایسته ای برای بانوان و دختران این سرزمین است 😍😍😍💚💚💚🤍🤍

دلم میخواد الان یک کنسرتی چیزی باشم که فقط با خواننده همراهی کنم.

این پست رو تمام میکنم به یادگاری از شبی که داشتم کتابمو به اتمام میرسوندم🙂

۱۴۰۰/۱۱/۳

سلام گل گلی های خودمممم🙂

کیفتان کوکه؟😃

روز مادر مبارکههههه😍😍😍😍😍😍

روز مادربزرگ ها هم مبارکه🙂

پسندها (4)

نظرات (10)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
✿•selva•✿✿•selva•✿
3 بهمن 00 12:07
سلام علیک!
چطوری؟
چرا نیستی؟یا هستی؟
اقا پز نمیدم ها ولی ما فردا یعنی دوشنبه میریم کنسرت.برای اولین بار😁
خب هنوز بگذریم.
چرا نیستیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟
البته این پست رو دیروز گذاشتی 😁
سایه
پاسخ
سلام ممنون
سلامتی 
عالیی🙂
هستم دیر به دیر میام کسی نیست منم حوصله ام سر میره نمیام

3 بهمن 00 13:21
امروز یعنی ۳ بهمن روز مادر هست☺
سایه
پاسخ
مبارک😍

3 بهمن 00 13:21
منم حوصله هیچی رو ندارم😐
سایه
پاسخ
منم🙂😅

3 بهمن 00 13:22
آفرین به نظر من برو تو کار طراحی🙂😀
سایه
پاسخ
آره دارم سعیمو میکنم

3 بهمن 00 13:23
چرا من شما رو بهترین فرد نی نی وبلاگ میشناسم؟😂😊
سایه
پاسخ
نظر لطفتون هست🙂🙂🙂😍

3 بهمن 00 13:24
فکر میکنم باید بیام همیشه با شما مشورت کنم😂🙂 به خدا جدی میگم ها😃
سایه
پاسخ
شما اختیار دارید😍😍😍😍😍😍😅

3 بهمن 00 13:25
یه سوال شما همیشه محجب هستی و نمازت رو میخونی؟
سایه
پاسخ
محجبه که تاحدودی هستم و نمازها رو هم سعی میکنم اول وقت بخونم🙃

3 بهمن 00 16:12
آها یعنی مو هاتون رو از عمد بیرون نمیزاری؟ منم نمازم رو میخونم و حجابم رو رعایت میکنم☺
سایه
پاسخ
خیر حجاب رو کاملا رعایت میکنم _ عالی

3 بهمن 00 17:55
آها چه خوب خیلی خوشحالم کردی😍🌸
سایه
پاسخ
😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
3 بهمن 00 22:08
واقعا قشنگ مینویسید سایه جان. نوشته هاتون کاملا پخته هست. سبکش هم خیلی خوبه. 
سایه
پاسخ
واقعا ممنونم ، این نظر لطف شماست حتما رمانمو رو کامل میکنم و میزارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد