وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

سلام

1400/10/4 9:37
نویسنده : سایه
221 بازدید
اشتراک گذاری

برنامه امتحانات ما اومده 

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐حالا دیگه :

داغ یک درد قدیمی 

اومدی تازه کردی 

زخم خاموش دلم رو 

تو مر از ناله کردی 

آتش این امتحانا 

افتاد به جونم ای وای 

چه کنم با حسرت دل 

ای خدا وای 

ای خدا وای

پسندها (4)

نظرات (5)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.

4 دی 00 15:07
ما اولین امتحان ترممونو امروز دادیم🥲🫂
سایه
پاسخ
من از زیر دفاعی در رفتم فردا میدم
✿•selva•✿✿•selva•✿
4 دی 00 16:30
به جمع ما خوش امدی : 🙂
مال ما هم حضوریهههههه
سایه
پاسخ
😰
✿•selva•✿✿•selva•✿
4 دی 00 16:33
ای وای ببخشیددددد.
حضوریه امتحاناتتون؟
من فک کردم حضوریه😅
به خاطر همون اونو گفتم
سایه
پاسخ
آره حضوری
✿•selva•✿✿•selva•✿
5 دی 00 10:28
اهان باشه 😅
من پس فردا مثلا امتحان دارم :
سایه
پاسخ
😅 منم
سایهسایه
9 دی 00 12:31
عاشق شعراتم😂
سایه
پاسخ
ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد