وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

دمنتوررررر دمنتووورررر وای خدا اینجا هم دمنتورررر؟

1401/7/4 14:11
نویسنده : سایه
117 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز مضخرف و گندی داشتم و اصلا هم حوصله ندارم😪

آدم رو مخ که معرف حضورتون هست؟

ایشون برای من حکم بهار به توان ۱۲۳۴۵۶۷۸۸ رو داره🙁😪😪

الانم تو یه کلاسی هستم که میشه گفت مهد کودک گلهای فرزانگان 😪😪

بخدا خسته شدم به ولله خسته شدم از لوس بازیای اینا

(آدم رو مخ کلاس اول و دومو جهشی خونده و بنابراین کوچکترین فرد کلاس ماست )

از بس کلاسمون بوی بچگی میده 

سر کلاس عربی داره قواعد رو درس میده این داره نانای اکبر و کبری میخونه 

عقل هم خدا بهش نداده اصلا (سهمیه اش به این نرسیده دیر رفته)

مثل کنه میمونه 🙁🙁😏

کلا ببینه هرجا هستم میاد شروع به وراجی میکنه😪😪

خلاصه سرم درد میکنه خدایا منو از شر این بچه مهد کودکی در امان خودت نگه دار 🥴🥴🥴

آمین با صدای بلند و رسا

پ.ن

 دمنتور موجودیه که خوشی و انگیزه هارو میمکه و هرجا باشه اونجا افسردگی و غم افراطی به وجود میاد 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

setiseti
4 مهر 01 15:00
خدا صبر ایوب بهت بده 🙃😐
سایه
پاسخ
انشالله
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
4 مهر 01 20:07
وای مگ میشه😐💔
سایه
پاسخ
خیلی خله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد