وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

چه غریبانه🙂

1401/8/23 20:25
نویسنده : سایه
89 بازدید
اشتراک گذاری

دیدی چه غریبانه 

تنها شده ام در شب 

دیدی که اسیرانه 

آزاده منم امشب 

دیدی که جهانی را 

آتش زده ام امشب 

تا لب به خوشی آید 

خنده بزنم امشب

چه خبرا؟

فکر کنم تنها کسیم که مونده..🙂

من لب به خوشی دارم 

من سر درون دارم 

هرشب که بخندم من 

من درد خوشی دارم 

عاشق شده ام امشب 

من مست رخ یارم 

آن یار نمی آید 

تا صبح سحر آخر 

🙂🙂🙂

جمعیتی را کرده نالان 

مهدی موعود عزیزمان

آمد ولی در پیش ما نیست 

او دور کعبه خدا نییت 

در قلب ما او

خانه نهاده است 

عاشق که می کشد 

سیمای حرف او در قلب مبهم....

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد