وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

گذر زمان

1401/8/23 15:42
نویسنده : سایه
86 بازدید
اشتراک گذاری

امروز واقعا دلم گرفت 

وقتی اینجا رو زدم یه بچه دبستانی ذوق زده بودم حالا دبیرستانی شدم 

من هنوزم کلاس هفتمم هنوز موقع نوستن اسم کلاس ۷ رو خط میزنم ۸ میکنم 

سارا ، مبینا ، مهسا الان دهمین و نیکی و نازنین و مهشید و ثنا و فاطمه نهنی

منم هشتمی...

امروز اونا نیرن برای مسابقات تبم والیبال و دبیرمون میگه بازیت اگه تا وقتی نهم بشی حرفه ای بشه تورو تو تیم میذارم ...

فکرشو بکن..

برای همینه تاریخا همیشه دستمه🪄

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد