وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

حسی که به امام حسین دارم...

1401/6/18 14:17
نویسنده : سایه
218 بازدید
اشتراک گذاری

امام حسین از بچگی برام یه اسم نامفهوم بود

اما حتی وقتی اسمشو به زبون میاوردم حالم عجیب میشد 

بزرگتر که شدم و با معنا و مفهوم کربلا آشنا شدم...

همیشه دلم میخواست کاری کنم که در رکاب آقامون باشم

اما یه حس عجیب میگه 

چی میشد همینو کنار ضریح بگم...

پسندها (1)

نظرات (4)

◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
20 شهریور 01 1:11
من برای نزدیک تر شدن حجاب رو انتخاب کردم
سایه
پاسخ
کار درستیه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
20 شهریور 01 17:33
سخته. حتی مادر خودمم موافق نبود و نیست. ولی من پاش وایمیستم. 
سایه
پاسخ
منم عاشق چادرمم❤️
خوشبحال ما که امام حسینمون رو اینجوری خوشحال کردیم❤️❤️
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
22 شهریور 01 1:11
خوشبحالت.
چادر نیستم و تا وقتی اختیارم دست مادرمه نمیتونم بذارم. هدبند میذارم و روسری و مانتو بلند
سایه
پاسخ
متاسفم انشالله زودتر به آرزوت برسی
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
22 شهریور 01 11:14
انشالله.
سایه
پاسخ
❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد