وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

خاطره از بچگیم

1401/6/12 21:51
نویسنده : سایه
209 بازدید
اشتراک گذاری

من یه دختر خاله دارم دو سال ازم کوچکتره

یک سال تو مدرسه ای بودیم که اون کلاس اول بود و من کلاس سوم(مدرسه دوره اول بود)

ماها کلا خیلی لج بودیم باهم

یبار پدربزرگم یه بنر خیلی قشنگ آورده بود من خیلی دلم میخواست ببرم مدرسه باهاش روزنامه دیواری درست کنم و امتیاز بگیرم اما دختر خاله جان برنامه دیگه ای داشت

دعوامون شد و داییم یواشکی بنر رو داد به من😂😂

منم فردا نمیدونم رو چه حساب کتابی رفتم جلو در کلاسشون نشونش دادم در رفتم😂

اونم نشست کف زمین شروع به گریه یهو دنبالم کرد ، کلاس ما طبقه بالا بود بعد یهو در رفتم کلاسمون درو قفل کردم اونم مشت میزد به در کلاس 

بچه ها میگفتن چه خبره میگفتم وا نکنید تو چارچوب پریده بودم😅😅🤣

بعد یهو درو باز کردم گفتم فلانی (دختر خالم) ولم کنن بروووو اههه

یهو دیدم خانم معلمون خیلی شیک جلو دره🙂🙂🙂

بازم از این ماجراها میذارم

پسندها (5)

نظرات (4)


12 شهریور 01 21:55
من یه بار تو زمستون پارسال داشتم از کلاس میومدم بیرون که پام خورد به سیم سه راهی
سه راهی افتاد شکست منم متوجه نشدم بعد دیدم رحی پشت سرم بود گفت زدی شکستیش منم بیخیاللللل اومدم بیرون از کلاس😂😐🗿
سایه
پاسخ
😂😂😂
setiseti
12 شهریور 01 23:49
منم از این ضایع بازی ها درآوردم ولی خدایی حال بعدش خیلی باحاله 😂😂😂😂
نه که من خیلی شیطون بودم از این کارا زیاد کردم 😂😐😁
سایه
پاسخ
من سال سوم پادشاهی کردم با اذیت کردن دخترخالم🤣
یبار یه سفر زنونه رفتیم آبان بود خالم گفت دختدم مریض میشه نمیایم 
بعد من فردا رفتم کف دستش گذاشتم دو ساعت گریه کرد زنگ دوم اومد گفت من بودم دیدمتون
گفتم اگه راست میگی لباس زندایی چه رنگی بود😂😂
یک ماه اذیتش کردم سر این موضوع🤣🤣😅
setiseti
13 شهریور 01 21:09
گناه بچه 🥲😐
سایه
پاسخ
😂😂تنها کسیه که جرئت اذیت کردنشو دارم🤣🤣
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
13 شهریور 01 22:41
پس من چقد مظلومم😂
تا حالا کاری نکردم، واسه همینه میگن خیلی ساکت و آرومی:
سایه
پاسخ
😂😂
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد